• Mycket långt kvar

2010

Det är mycket långt kvar, men det året blir det av. Jag och sambon är överens om att vi vill gifta oss någon gång, och det är ett bra år är vi båda överens om! Jag har sagt att han ska bestämma ett datum för förlovningen, måste inte vara just nu, så vi får se vad det blir! SPÄNNANDE! Jag vill ju börja titta lite på saker, så det kommer kännas skönt när datumen är klara.

• Svar på tråden 2010
  • Mycket långt kvar

Hihi, glömde ju frågan!

Någon annan som har samma framförhållning? Läste om någon som ska gifta sig 2011!

• jennny

Ja det var långt bort. Men samtidigt får ni väääääldigt lång tid på er att bestämma och komm överens om hur ni vill ha det!
    Själv tyckte jag att det var så himla långt bort när vi förra sommaren spikade 15 juli 2006 som datum, nu är det bara 2 månader kvar och jag vet inte var tiden har tagit vägen...

Lycka till!

• Sayurii

Jag vet inget än, men hoppas väl på 2010 eller 2011 för längre än så kan jag nog inte vänta :D
    Vi ska förlova oss nu i augusti.

• Mycket långt kvar

Ja, med tanke på hur mycket krångel det verkar vara att få rätt mat, lokal, gäster (!) och annat på plats känns det nästan skönt att det är långt kvar...

:)

Lycka till Sayurii, det är ju jättekul med förlovning iaf! Jag kan erkänna att jag blir lite besviken om han föreslår 2009 som året då vi förlovar oss, har hintat om att jag GÄRNA gör det ganska snart. Det där med att det ska vara ett år innan tar jag lätt på.

• Sayurii

Vi kommer ju INTE gifta oss inom ett år efter förlovningen, men det spelar ingen roll för mig (eller för honom).
    Han skulle kunna gå utan att gifta sig alls, men jag vill det så jag antar att jag om några år när vi är lite mer stabila (ex arbete) får bestämma relativt fritt datum iaf, men annat vill han nog vara med och bestämma på :)
    ja, det gäller tydligen att börja i tid!

Svar på tråden 2010