• msbine

Saker att hitta på till möhippa i Lund/Malmö?

Hejsan!
    Söker efter lite tips på vad man kan hitta på i Malmö/Lund (hon bor i staffanstorp) på en möhippa?
    Tjejen i fråga är rätt sportig, har spelat fotboll bland annat. Är en fd bartender som nog mest gillar sin hund och sin bebis :) Gärna något som inte kostar en hel förmögenhet (ok mellan 500kr-1000kr för hela dagen) då ingen av oss flickor är speciellt rika ;) Gärna något som alla i följet kan vara med på.

• Svar på tråden Saker att hitta på till möhippa i Lund/Malmö?
  • Meddelande borttaget
  •  Miss Cee

Finns ett kul ställe på Värnhem bredvid BIgBowl, där de har lagergame, femkamp och en massa sådana saker.

Kan väl passa en sportig tjej!

• msbine

Låter som roliga saker, femkamp kommer det definitivt att bli :) Tack för tipsen!

• Ketchup

Vi var nånstans på gågatan uppe vid triangeln där fick bruden välja favoritfärg för att sedan klä upp sig som en riktig sambadrottning sedan hade vi danslektion allihopa. Jättetrevligt!

• jakthustru

trodde det handlade om mig, men vid sportig förstod jag att det inte var jag =) Vem är bruden?

• msbine

Hon är min bästa vän. Hänger inte här inne, internet är itne hennes starka sida :)

• jennyolars

Ketchup: Var dansade ni. Har du telenummer?

• Loquita

Det kan vara här som de dansade. Jag vet att de har samba- och salsakurser.

Latinamerikanska Kulturhuset - Malmö
    Tel. 040-611 92 30
    Ystadv. 42, 21445 MALMÖ

• Sillal

Ni kan tex låta bruden spela in en skiva...
    Vi gjorde det o en massa annat på en möhippa och bruden fick välja en låt själv sen tog vi o valde en låt som var parets älsklingslåt.

• Nerdpippi

Ketchup: Kan du inte kolla upp var det var ni var? Fick hon låna klänningen eller hur gick det till? Var det nåt som ni fixade eller stället?

Svar på tråden Saker att hitta på till möhippa i Lund/Malmö?