• Bröllopstokiig

Pyssel och idé bytning ??

Hallo, vore roligt om någon i mitt område, Norrköping. Har lust att träffas nån gång för att utbyta idéer och pyssla lite. Vi ska gifta oss i Juni och jag har tänkt hinna med lite pyssel till dess. Har någon lust att hänga på ??

• Svar på tråden Pyssel och idé bytning ??
  • Bröllopstokiig

Hej!
    Jag är inte så där pysslig av mig men det hade varit roligt att få lite ideér då jag har tänkt att göra inbjudningskort, festprogram, program till kyrkan samt göra något idé rikt till bordsplacering.

Jag skall gifta mig 31 maj på Capella Ecumenica, vart skall du gifta dig?

Lin

• Bröllopstokiig

Jag bor i Linköping och ska gifta mig i maj. Hänger gärna med på pyssel.

• Bröllopstokiig

Hej!

Jag skulle också vilja vara med. Jag är gift sedan 8 juni i år, men jag kanske kan få pyssla ändå...?

Kram...!

• Bröllopstokiig

Glömde säga att jag bor i Linköping...
    Det var bara det jag skulle skriva!

• Bröllopstokiig

Jag bor oxå i Linköping och vill gärna träffas för att pyssla och utbyta ideer.
    Tips på datum och plats?

• Bröllopstokiig

Hej!
    Jag bor i Norrköping, men träffas gärna och pysslar, eller tar en fika i största allmänhet.

Vi gifter oss inte förrän den 6 september 2003 så det känns lite tidigt att börja pyssla.

M v h
    Gunilla

• Bröllopstokiig

Hejsan !! Vi ska gifta oss i Styrstad k:a, ligger "bakom" Smedby mot Arkösund till.(Norrköping) Jag vet inte riktigt var och när alla vill och kan träffas ! Eftersom jag är hemma med 2 små barn kan jag träffas när som, dag som kväll. När kan ni andra, jag vet inte riktigt hur vi ska få i hop det här! Har ni nåt förslag ???
    KRAM Sussi

• Bröllopstokiig

Har ni något emot att träffas i Linköping en kväll, isåfall kan vi vara på förskolan där jag jobbar.

• Bröllopstokiig

Hej!
    Jag har inget emot att ta mig till Linköping över en kväll, onsdag-,torsdag- och söndagkvällar passar mig bäst. Vad passar er andra?

Hälsningar,
    Gunilla

• Bröllopstokiig

Förskolan i Linköping passar utmärkt för mig.

Svar på tråden Pyssel och idé bytning ??