• Bröllopstokiig

Festlokal i Mölnlycke?

Hej,

är det någon som har gift sig i Råda kyrka i Mölnlycke. I så fall: hur var det? Var hade ni festen?

Ni andra, är det någon som känner till en lokal i Mölnlycke där man får lov att själv ordna med mat och dryck? Den enda lokal vi känner till är den stora i församlingshemmet, och de kunde inte lova att vi får ha eget arrangemang där. Sä jag vore tacksam för andra tips!

• Svar på tråden Festlokal i Mölnlycke?
  • Bröllopstokiig

Hejsan,

Min bror gifte sig i Råda kyrka på midsommarafton. De hade festen på Hällsnäs Affärsgård, vilket var kanonbra. Råda Säteri ligger ju också i närheten. Tyvärr går det nog inte att ordna mat och dryck själva där utan det ingår i deras arrangemang.

• Bröllopstokiig

Hällsnäs och Råda Säteri är de lokaler jag har tittat på, men ingen av dem tillåter ju eget arrangemang.

Har du Anna 28/9 någon aning om hur mycket din bror betalade? Hur många gäster var det? Var det ett lyckat arrangemang, och vad ingick?

• Bröllopstokiig

Vi ska gifta oss nästa midsommar i Råda Kyrka. Vi har hyrt Råda hembygdsgård och där får du ha egen mat och dryck om du vill. Kolla på gulasidorna och sök där.Jag kom inte ihåg vad han hette. För priset är jätte bra, 1600:-. Den är gammal men jätte mysig..
    Är det nån som har tips ang band som man kan hyra?? Blandad musik? Emaila gärna mig isåfall
    monicagullberg@yahoo.se

Svar på tråden Festlokal i Mölnlycke?