• Cattis28

Bordershop tyskland. Förbeställning. Frågor!!!!

Nån som förbeställt på Bordershopen i Tyskland??? Finns det bara ett litet urval av hela deras sortimenstlista som man kan förbeställa utav??? Hade ju skrivit upp en lista här hemma och skulle förbeställa nu. Men tji fick jag nog....
    Sjutton oxå vad krångligt!!!!!

Kan man inte förbeställa på Calles i Tyskland???

• Svar på tråden Bordershop tyskland. Förbeställning. Frågor!!!!
  • brudaug06

Hade samma problem som dig, hade läst att man kunde förbeställa och jag gick två dagar innan vi skulle dit för att göra beställningen och upptäckte att typ inget utom ölen som vi ville ha gick att förbeställa. Vi gjorde helt enkelt så att vi åkte dit ändå och fick tag på allt som vi ville ha, trots att det var en del av de ovanligare vinerna också. Härligt när man kom hem och kunde räkna ut exkat hur mycket man hade sparat på resan, vi hade sparat närmare 6000 när vi dragit av för bensin, biljetter etc. Känner inte till om man kan förbeställa på Calles eller ej, har dock aldrig hört talas om det. Lycka till!

• Majkel

Kom hem i onsdags från Bordershopen. Du har helt rätt i att hela sortimentet inte finns att förbeställa. Vi förbeställde det som verkade vettigt, exempelvis ölet och en del av vinet som vi skulle ha. Resten kompletterings handalde vi på plats. På det viset slapp vi ha med oss ett x-antal kundvagnar in för att fylla med öl och vin lådor. Jag tycker att det fungerade bra trots att hela sortimentet inte ligger som val på förbeställningen. Enligt uppgift från dem på butiken så är det dock på gång men troligtvis inte förrän nästa år.
    Jag tror dock att samtliga öl sorter finns att förbeställa och det är trots allt öl lådorna som tar volym i eventuella kundvagnar.

Svar på tråden Bordershop tyskland. Förbeställning. Frågor!!!!