läkarhuset uppsala (igen)
Hej! Har läst tidigare trådar om läkarhuset, men är nyfiken på hur det gått för alla? Är ni nöjda hittills? Ska själv på konsultation imorron (läskigt!). Är det någon som gjort op på Liss & Liss?
Ha det!
Hej! Har läst tidigare trådar om läkarhuset, men är nyfiken på hur det gått för alla? Är ni nöjda hittills? Ska själv på konsultation imorron (läskigt!). Är det någon som gjort op på Liss & Liss?
Ha det!
Hej!
Jag gjorde min op för 2 månader sedan och jag är super nöjd.
Allt har gått bara bra.
Lycka till imorrn!
Jag var först på konsultation på läkarhuset och sen på Liss och vilken skillnad... jag har bokat tid hos Liss den 2:a juni. Billigare, trevligare mottagande och defenitivt mer lätt tillgängliga på telefon. Men jag tycker du ska ge dom en chans på L-huset.
Kan ju vara jag som hade otur bara.
Lycka till!!
Halloj!
Tack för svaren! Det är inte lätt det här...:) Är kanske ingen dum idé att gå på två konsultationer iofs. sahlena - får man fråga vad du gjorde för ingrepp och hur stor prisskillnaden var? Själv funderar jag på en klassisk förstoring, helst med anatomiska hallon (tror jag iaf).
Hej så länge!
hej basilikan
jag har inte gjort nåt än.. den 2:a juni är det dags för mig. Jag lutar åt ca 300 runda gelé, också en vanlig förstoring utan lyft och så.Det skulle skilja 2500 kanske inte så jätte stor skillnad egentligen men som sagt magkännslan när jag kom till Liss var en helt annan.
Hur gick det för dig hos Marianne då?
Hej hej. Ledsen sahlena, du hade ju skrivit 2 juni...blev lite för ivrig där :). Konsultationen gick bra, Marianne verkade ju veta vad hon talade om så att säga. Men kan hålla med om att mottagandet var lite sådär, fick vänta rätt länge o sen märkte man att hon var lite stressad. Vi var iaf överens om det mesta ang. implantat, storlek osv så det kändes ju bra. Ska klura lite till...kanske borde gå till Liss också, hmmm. Jag får återkomma med resultat senare :)