• Kajsaxox

Hemsida fran vart underbara bröllop!

En sa där nio manader efter vart underbara bröllop börjar nu hemsidan bli klar.

www.reisenbauer.se

Klicka pa bildspelet för att komma till menyn.

Har fortfarande inte fatt ihop berättelsen fran det kyrkliga bröllopet men kan bara säga att det var helt otroligt, sa manga nära och kära som var där för att glädjas med oss.

• Svar på tråden Hemsida fran vart underbara bröllop!
  • ak76

Åhhhhh vilken lyx! Två bröllop!

Ni var helt fantastiskt fina!

Kram,

• NinaHq

Jättefint! Tack för titten.

• lilla_grodan

Vilken fin sida, jag tycker verlkligen om fonten. Ni var jättevackra! Grattis i efterskott!

• l i s a

Fiiint! Vilka vackra miljöer Grattis!

Har du fler bilder på festtältet!? Det skulle vara roligt att se, vi funderar nämligen på att ha ett "festtält" men jag har haft så trista bilder om hur det skulle kunna se ut. Det jag såg av ert såg ju jääättefint ut!

• Bröllopstokiig

Helt fantastikst att få se, wow vad vackert allt såg ut att vara. Och lycka till med lilla bebisen!

• roffan

Underbara porträttfoton! Lånar gärna lite inspiration från dem till mina egna bröllopsfoton.

• lolabe

Jättefint! Båda klänningarna var urfina! Ni är väldigt söta ihop!

• f.d. Svart brud

Lite lyxigt att få gifta sig två gånger och ha två brudbuketter!

Jättefina bilder!

Grattis och lycka till!

• jocelyn

Åhhhhh vad fina ni var! Alltihop...superfint!

Vad är det för urvacker klänning du hade på krykobröllopet?

• Sayurii

Jättefint!
    Och fint monogram!

• Lanzara

UNDERBART!!! Grattis till er!

Väldigt vackra var ni... Och dina brudbuketter hörde båda till mina absoluta favoriter. (spec den rosa). Jag gillade också både din och tärnornas klänningar!!

• Febriaribrud

Hej,

Din vän till vänster på "church wedding" känner jag igen som tusan... Måste vara en vän till en vän:)

Jättefina bilder!

• bullisklubben

Ni var supervackra!!!! Grattis!

• Kajsaxox

Tack, Tack! Ja, vi fick tva drömbröllop. Det ena med bara den allra närmaste familjen och vännerna och det andra med 160 gäster och fullt ös. Blommorna gjorde en kompis till oss som är florist och trots mina hööööga förväntningar blev det finare än jag tänkt. Vi är verkligen sa nöjda och nu när jag sitter här med magen i vädret känns det nästan som en dröm när jag tänker tillbaka.

L i s a- jo, visst skulle jag kunna fixa fram fler bilder pa tältet men da maste jag maila dom. Vi var super nöjda med vart tält och det blev precis som vi ville ha det. Inte sa billigt men i slutändan värt pengarna för pa kvällen började det regna och hagla sa vi var väldigt glada när vi satt där inne i tälet och hörde hur det smattrade utanför.

Jocelyn- Jag köpte min brudklänning pa "I Nöd och Lust" pa Tomtebogatan i Stockholm. Kunde inte ha varit mer nöjd! Klänningen var helt perfekt och servisen pa "I Nöd och Lust" var fantastisk.

Tärnorna sydde upp sina egna klänningar för att dom skulle passa bäst till deras figurer. Jag tycker att dom allihopa var ursnygga.

Nu ska jag ta och äta en till annanas och se om jag kanske far lite värkar och att var lilla bebis vill titta ut.

• lillajezzie

Ni var superfina!!!! Grattis!

• l i s a

Kajsaxox, om du skulle orka maila skulle jag bli myyycket glad

Vad kostade hela tälteriet? Om du vill säga det...

maila till lisasmajl@hotmail.com om/när du känner för det. Ingen brådska alls!

• jocelyn

Tack för svar! Ska anteckna den affären i min "bröllopsscrapbook" :)

• Carma

Oj vad fiiiint, jag fick några tårar i ögonen när jag tittade på kort & läste alla tal.

Lycka till! Kram

Svar på tråden Hemsida fran vart underbara bröllop!