Tack, Tack!
Ja, vi fick tva drömbröllop. Det ena med bara den allra närmaste familjen och vännerna och det andra med 160 gäster och fullt ös. Blommorna gjorde en kompis till oss som är florist och trots mina hööööga förväntningar blev det finare än jag tänkt. Vi är verkligen sa nöjda och nu när jag sitter här med magen i vädret känns det nästan som en dröm när jag tänker tillbaka.
L i s a- jo, visst skulle jag kunna fixa fram fler bilder pa tältet men da maste jag maila dom. Vi var super nöjda med vart tält och det blev precis som vi ville ha det. Inte sa billigt men i slutändan värt pengarna för pa kvällen började det regna och hagla sa vi var väldigt glada när vi satt där inne i tälet och hörde hur det smattrade utanför.
Jocelyn- Jag köpte min brudklänning pa "I Nöd och Lust" pa Tomtebogatan i Stockholm. Kunde inte ha varit mer nöjd! Klänningen var helt perfekt och servisen pa "I Nöd och Lust" var fantastisk.
Tärnorna sydde upp sina egna klänningar för att dom skulle passa bäst till deras figurer. Jag tycker att dom allihopa var ursnygga.
Nu ska jag ta och äta en till annanas och se om jag kanske far lite värkar och att var lilla bebis vill titta ut.