• HoT

Bröllopsskor i Göteborg - Hjälp!

Hjälp!! Gifter mig den 27 maj och har inte hittat några skor än! Skall snart göra provning av klänning och måste ha det klart tills dess... Alla förslag mottages tacksamt! Var hittar jag fina skor??

• Svar på tråden Bröllopsskor i Göteborg - Hjälp!
  • June20

Jag hittade mina skor på DinSko för 280kr!
    ...tänkte lägga in en länk till hur skon ser ut men de har tydligen uppdaterat med nya modeller nu. Men jag vet att dem har den kvar i butiken fortfarande.
    Lime/metalic färg blandat med cream/vit på mocca/sammet på tåbiten. Klassisk lite 30-50tals stil på skon med knäppning/model.
    Låg klack så man kan gå bättre under dagen.
    Dem har den även med svart/creame färg. Dem är nog på rea redan i butikerna.

Men annars finsn det en hel del fina med kilklack på Wedins om du vill ha ännu mera stöd.

Alla brudbutiker brukar ju ha brudskor annars.....men då får man hosta upp runt en tusing.

BTs Köp o sälj sida finns med :)

• lejlej

Visko i skene-jättestor affär

• JeckaH

Jag hittade mina (vita ballerina) på Wendins för 250 kr. Men vill du ha lite dyrare och som säljs som brudskor kan du gå in till Ateljé VIP i Wasastan. Dom har jättefina där.

• HoT

Tack för alla tips! Vill gärna komma undan så billigt som möjligt men kan sträcka mig upp mot tusenlappen... men hade helst hittat ett par skor som man kan ha som sommarskor sen :) Några fler tips?

• Torslandabrud

Hej

Jag hade samma problem som du! Efter en heldag på stan letandes efter de rätta skorna kom jag på att det öppnat en skoaffär här ute på Torslandatorg. Där hittade jag mina skor, 299:-. Passade mig väldigt bra.

Om du vill så kan jag maila bilder till dig? ajalsborn@hotmail.com

• Ultan

Kolla på Johanssons skor. Jag köpte mina där för 500:- och dom kan jag använda som fin skor i sommar med.

• Knorpan

Jag hade också svårt att hitta först. Men sen sprang jag på "mina" på Läderiet i Nordstan, 299:- bara.

• Strumpan.

Köpte mina också på johanssons skor (avenyn). Dom har jättefina bröllops-skor där. Annars har ju brudbutikerna skor.

• yrvädret

Jag gick till Tony´s - ville ha "riktiga" satinskor. Provade hela sortimentet utan att hitta Dem. Men så precis när jag gav upp och tänkte att det är bäst jag kollar vidare, så kom han med ett par skor från vårkollektionen som de ännu inte hunnit packa upp. Jag såg direkt att det var de jag skulle ha. Enkla med slingback och strasspänne och satt som gjutet. Rena askungesagan (fast jag betalade 900 spänn för dem oxå )

• June20

loppalina:
    duuu den sidan var farlig! ush så mycket snygga saker det fanns där då!
    plånboken höll på o bli av med alla kosingarna ju för det fanns mera än 2 par jag tyckte om där! ;)

• FamiljenLind

HoT
    Jag hittade mina kanonfina skor på DinSko precis som June20. Mina kostade också 280 kr... kanske är det samma

Jag kan maila en bild på dem om du vill...
    De finns fortfarande kvar iaf - jag köpte på FrölundaTorg för ca 2 veckor sen.

• HanOchJag

HoT jag var inne på läderiet (heter det va? brevid thorne i nordstan) igår. Hittade super fina vita skor, både i skinn och klädda i satin.

Hade det inte varit för att jag redan köp skor så hade jag köpt där. Super duper fina. Kollade tyvärr inte priset men värt att gå dit och kolla.

Lycka till

• Therese33

Johanssons skor har jättefina! Jag köpte ett bar slingback skor i ivory men lite brodyr för 500 kr!

• guinevere

Verkar problematiskt det där med skor.

Enklast är nog att ta en heldag på stan. Ta vagnen till Brunnsparken och gå igenom alla affärer, nilson i arkaden, alla affärer i nordstan ocg femman. Någon borde ju ha nånting!

Själv har jag ett par nästan oanvända skor sedan tidigare. Är glad att de kommer till användning för de kostade mer än klänningen!

• HoT

Vad mycket bra tips! Tack så jättemycket alla!

• loppalina

June20: Ja den sidan är ju verkligen en sådan "måste ha" 8)

• Tiffany 2006

Ecco-shop har fina vita. Finns med på hemsidan... ca 700 kr. Kan användas senare och är störtsköna! ca 4,5 cm klack

Svar på tråden Bröllopsskor i Göteborg - Hjälp!