• Luzis

20 maj

Är det fler som gifter sig då?
    Vad har ni kvar att fixa?
    Har prästen hört av sig ännu?

• Svar på tråden 20 maj
  • roffan

Jag gifter mig 20 maj! Vi träffade prästen för några veckor sedan och kantorn förra veckan. Vi ska dock ha "genrep" tre dagar innan vigseln. Jag har fixat en hel del men har fått beslutsångest över musiken och måste göra placeringskorten och sista kollen med herrgården inför middagen. Har också beslutat att byta caketopperbrudparet mot ett i keramik som jag måste beställa - det går ju bra att ställa i mitten då vi ska ha bakelser, och är roligt att ha i hyllan sedan.

Hur går det för dig då? Var gifter ni er? Vi gifter oss i Växjötrakten.

• Luzis

Prästen har inte hört av sig ännu, fastän jag bad att an skulle göra det tidigt :( Får ringa i slutet på veckan och höra när det blir.
    Annars är det mesta fixat, ska sy in klänningen imorgon :)

• Åsa.Hjärta.Antti

Hej!
    Jag gifter mig också den 20 maj. Vi har väl lite kvar att fixa, men det är inget som inte hinns med.

Prästen har dock inte hört av sig, ska nog ocskå ringa nu i början av veckan och fråga lite...

• karres 76

Hej! Vi Gifter oss 20maj. I lördags var det kört MÖHIPPAN. Jätte kul faktiskt. Vi har allt under kontroll men en viss nervositet finns. Vi har tränat igenom allt med prästen men ska träffa kantorn någon dag. Dagen före ska vi till kyrkan och träna inmarsch. Man vet inte riktigt vad man ska pyssla med för det känns ändå helt lugnt.

Svar på tråden 20 maj