• Vårbrud -06

Vad är alla brudar som gifter sig den 10 juni?!

Nog måste det vara fler än jag som gifter mig den 10 juni(Starrkärr i Ale). Vart är ni, ser en massa andra datum på trådar men ingen på mitt/vårt datum.

Kom igen nu så pratar vi av oss nervositeten som gör sig påmind ibland.

• Svar på tråden Vad är alla brudar som gifter sig den 10 juni?!
  • raseborgsbrud

Vi gifter oss 10 juni i Raseborg i södra finland. Det känns som om det börjar närma sig med stormsteg nu, till och med min M2b som hittills inte har funderat så mycket på det (åtminståne inte som jag) börjar gå och prata om det hela tiden och räknar dagarna.

• Anna_Is

Här är en till!
    Eller egentligen 2 då vi ska ha dubbellbröllop. Det är inte långt kvar nu dagarna bara rusar iväg. Vi gifter oss i Grödinge som ligger i södra Stockholm.
    Fick härom dagen för mig att min klänning inte passar längre så nu är jag på lite desperat jakt efter ny klänning så här i sista minuten.

• raseborgsbrud

Min mor skall sy min kläning och har inte ens börjat ännu, modell och tyg finns så jag får väl bara hoppas att den blir klar itid

• Vårbrud -06

Åhh jag hade nog blivit väldigt stressad om jag kom på att klänningen inte passade mig längre. Jag köpte släjan igår, tiara, väska och en uppsättningen med hudfärgade underkläder är också helt klart. Skall hämta ringen i veckan.

Hur många dagar är det kvar? Vad skall ni äta? Vi måste bestämma menyn, men jag tycker att det är jättesvårt!

• Zita

Hej.
    Här är en till 10 juni brud! Stockholm är platsen! Är ni nervösa? Jag börjar bli det...

• Danlin

Jag ska gifta mig i uddevalla den 10 juni

• Danlin

Tycker att veckorna går så otroligt fort nu,man får ont i magen när man tänker på det.

• Vårbrud -06

Jag tycker det känns lite dubbelt. När jag tänker på det allmänt blir jag inte nervös alls, men när jag börjar tänka på detaljer. När vi skall gå in och dansa brudvals mm, då blir jag jättenervös.

Vi skall ha en liten salsauppvisning, och har inte ens börjat öva ordentligt så att turena sitter... läskigt värre

• Mary-L

Gifter mig i Stockholm den 10 juni! Tiden rinner iväg...

• skogsbruden

Jag som tyckte att jag hade allt under sådan kontroll börjar också bli nervös. Jag kan inte hitta en frisyr jag vill ha hur många siter och tidningar jag än tittar i, och jag kan inte bestämma mig för hur buketten ska se ut. Det finns för mycket att välja på och bara ett bröllop!!

Svar på tråden Vad är alla brudar som gifter sig den 10 juni?!