tips mot trassligt löshår!
jag är en tjej som är beroende av just hårförlängningar, och har tidigare haft stora problem med att hårtet blivit torrt och sprött och ser ut som et stort svinto dvs det tova upp sig väldigt lätt, men nu efter ett antal hårförlängningar så har jag kommit på en lösning som funkar för det håret jag har (äkta) jag använder bara en inpackningen som kommer från loreal och heter absolut repair som jag har i när jag tvättat håret och den sköljer jag ut, MEN när jag sedan handukstorkat håret så tar ajg lite grann av denna inpakningen på mina fingertoppar och kletar ut det i handen(tänk på att det inte ska vara mycket) sedan drar jag igenom händerna genom håret och låter detta sitta i dvs jag sköljer inte ut det alls. oxch sedan kammar ajg ut håret när det är blött det är så mycket lättare då tycker jag och volia=) mitt löshår har inte äns varit så här underbart mjukt och förljsamt på flera veckor och ska tillägga att jag upprepar denna procedur varannan dag när jag duschar=) värt ett försök om du har ett löshår som är trassligt.