Jag har för mig att det finns ett speciellt lån man kan ta på banken om man är just student. man kan låna upp till 30.000. Är nästan helt säker på det. Och dom pengarna får man använda till vadsomhelst. Du behöver inte använda dom till din studiegång. Jag tror att det räcker om du betalar 1000 kronor i månaden, det är ju som sagt ett studentlån och studenter brukar ju inte ha gott om pengar...
Jag blev sövd och operared i tre timmar så första dagarna var jobbiga. Man var rätt dåsig och sov mest med huvudet högt. Men efter första veckan så kändes det bättre. Jag var jättesvullen, man blir lätt det i ansiktet. Hade blåtira under ena ögat och blev liksom tjock över kinderna. Var sjukskriven i tre veckor och det måste man vara. Inte lätt att gå ut med bandage och grejer. Nu var det 5 månader sen jag opererade mig och brosket i näsan är forfarande stenhårt. Tror inte att det någonsin kommer bli sådär mjukt igen men det är fortfarande bättre än innan. Ska på återträff på Art Clinic om en månad ungefär. Ska fråga om det då. Kom inte på en enda fråga före operationen, ville bara göra det då, nu har jag mer att fråga om. Hursomhelst så tog det kanske tre månader innan hela svullnaden lagt sig. Fast det var nog inget som andra märkte, bara jag själv. En månad får man nog räkna med minst iallafall. Min läkare heter Fredrik Gewalli och jag tyckte han var jättebra. Han ville gärna förklara vad han skulle göra och hur det gick till och så. Om du väljer art clinic så tror jag absolut att du kommer bli nöjd. Dom vet vad dom gör.