• FruPersson

Litet vackert intimt bröllop

Jag och min sambo har kommit fram till att vi ska gifta oss. Vi skall ha ett litet intimt bröllop i juni nästa år. Nu är det på min uppgift att ordna budget å allt. Men hu så svårt. Vi vill inte lägga några stora summor på detta bröllop men samtidigt vill vi att det ska bli en minnesvärd dag som vi båda jommer vara nöjda med. Hur har ni andra med liknande planer tänkt er? Hur har ni som haft ett liknande bröllop ordnat det?

• Svar på tråden Litet vackert intimt bröllop
  • Gerda

FruPersson

Vi kommer att ha ett litet brøllop på 30-35 personer.

Våra prioriteringar ær:

Middagen/festen - dær vi hyr en lokal/festarrangør. Vi vill inte arbeta mkt infør brøllopet och att leja bort denna del tar bort det mesta arbetet.

Fotografen

Vigselringen

Vi satte en fastbudget før vad vi tyckte var rimligt før hela brøllopet (exkl. brøllopsresa) och håller oss inom den ramen.

• brallis

Jag och min blivande man kommer att resa bort och gifta oss på en strand, bara vi två och en massa kärlek. Vi åker till västindien, ganske dyrt tycker jag. Men det blir ändå biligare än en fest här hemma. Det finns säkert billigare resemål som är minst lika romantiska. Kommer garanterat bli minnesvärt!

Svar på tråden Litet vackert intimt bröllop