• marro

Dopgåva-hjälp!!

Ska på dop i helgen...vad sjutton köper man i doppresent till en liten kille på 6 månader? Tänkte be er kloka BT:are om hjälp, har ju sett att många av er har små knattar! Vad uppskattas? Smycken? kläder?..Alla tips mottages tacksamt!!!

• Svar på tråden Dopgåva-hjälp!!
  • Zenobia

Vi köpte en ram på Guldfynd. För oftast så uppskattar man mer praktiska grejer än sånt som samlar damm i onödan.

• Hanna Aug5

Vårt fadderbarn döptes nyss. Han fick typ:
    pengar att sparas
    sparbössor
    fina fotoramar (á la första året...)
    en barnens bibel
    en sångbok
    Ett guldhalsband med hans initsial
    Det var uppskattat alltihop.
    Lycka till

• mar1lyn

Jag tycker ju att det är en häftig grej att köpa en fin whiskey som han kan få sennär han fyller 20 år. Tänk att ha en 20 år gammal whiskey som man fick i doppresent?

Annars är ju böcker alltid populärt!

• Hhanna

Tittade i en katalog från partylite tror jag, de hade en liten väska med plats för ett värmeljus där man även kan gravera namn m.m
    kanske lite mer av en tjej gåva men dock ovanlig present.

• Nean82

Böcker, böcker och fler böcker.
    Vackra sagoböcker finns det gott om, eller en klassiker kan aldrig vara fel. Böcker växer de aldrig ur och det är något som kan vandra vidare till barn och barnbarn.

• Hjärtelycka

En fin pall - kolla här:
    www.itidorum.se/

Under Möbler-->Barnmöbler hittar du fina motiv!

Mina barn har varsin, och min 12-åring använder sin ofta fortfarande.´

Mycket uppskattat att ge bort!

• h-b

Om familjen har tillgång till trädgård tycker jag det kan vara mysigt med ett litet fruktträd - tänk sen att vara kanske fem år och få plocka sina egna plommon, eller vad nu kan bli!

Svar på tråden Dopgåva-hjälp!!