• 26maj2007

Flera som gifter sig Maj 2007?

Vi gifter oss den 26 maj 2007 självaste pingstafton.

Kul och se om där är fler som gifter sig maj månad nästa år.

Hur långt har ni kommit i planeringen?

• Svar på tråden Flera som gifter sig Maj 2007?
  • 26maj2007

ingen annan som gifter sig i maj 2007?

• Fru Cinderella

Jo jag

Den 19 maj 2007 i Linköping

du då?

• 26maj2007

vi har bokat Brunnby Kyrka kl 14.00. Den ligger ca 3 mil norr om Helsingborg.

Vi hade först bokat 15.30 men tyckte det blev försent då vi ska fota oss efter vigseln. när vi ringde kyrkan för att ändra var den redan fullbokad. Men hade tur de ringde från kyrkan förra veckan och sa att paret som bokat kl. 14 hade avbokat så vi kunde få den tiden.

• Fru Cinderella

Vad kul..

Vi kommer gifta oss borgligt utomhus på samma plats som festlokalen, ska iväg o kolla på den o några veckor.. men först ska vi förlova oss :) den 5 maj för att vara exakt.. ser verkligen fram emot det, kan knappt vänta...

• 26maj2007

hur går det i planerandet?

kyrkan är ju då bokad. Vi har bokat två festlokaler för vi vet inte inu om vi får vårt förstahandsval.

klänning är faktiskt redan beställd och kommer i augusti så då ska jag prova MIN klänning.

Fotograf är också bokad och honom ska vi antagligen träffa i nästa vecka.

• Fru Cinderella

själv så kommer jag beställa min klänning i septemberm en forever yours...

Fotograf har vi knappt hunnit diskutera än. Är det verkligen så bråttom med att boka en?

När kommer ni boka frisör föressten, eller har ni redan gjort det också kanske? :)

• 26maj2007

Fotografen Daniel Rix på Rixfoto har vi bokat.

han tyckte det var bra att vi var ute i god tid. hade det varit detta år vi behövt honom hade vi inte kunnan få honom för han var fullbokad alla helger detta år.

Har bara varit inne och pratat löst med frisören så de har skrivit upp mig. är gammal klasskomips som ska göra håret som boka in mig redan.

är är lite tvesam om ja ska gå dit då de är rätt så dyra. kosta 600/timme och hon trode det tog ca 2 timmar. ska jag ha provuppsättning blir det dubbelt upp, ganska dyrt. så det blir nog att titta efter någon annan.

Vad mysigt att gifta sig utomhus!

har varit på ett utomhus bröllop, super mysigt var det!

vad är det för klänning du ska ha?

hur många blir ni?

• Fru Cinderella

Jag ska ha en forever yours, bild ser du nedan. Vi blir 40-50 st... har inte riktigt spikat antalet än. Men max 50, då lokalen inte tar fler.

groups.msn.com/LadyCecilia/klder.msnw

Täntke ta fotografbokning och frisören efter sommaren.. i augusti/september någon gång.

Är det för sent tror ni?

• 26maj2007

super fin klänning!

frisör är nog ingen fara om du bokar det senare.

det kan ju vara en idee att bara kolla runt på fotografer.

när vi var på bröllopsmässan i Malmö var där flera fotgrafer och många av dem hade redan flera bokningar för 2008. Så på mässan sa de att vi skulle boka redan nu och det var i januari vi var där.
    Men det är ju säkert olika.

Svar på tråden Flera som gifter sig Maj 2007?