Heagården, Munka Ljungby / Ängelholm
Är det ngn som har erfarenhet av Heagården?? Ngn Prisuppgift, och hur många pers det får plats? Egen dricka + mat??
Är det ngn som har erfarenhet av Heagården?? Ngn Prisuppgift, och hur många pers det får plats? Egen dricka + mat??
hej! Hittade lite info på nätet om heagården, ring o prata med honom....han var trevlig när vi pratade med honom i höstas, men vi valde att ha vårt bröllop på roddklubben istället....ska på bröllop dit den 3:e juni har för mig att de betalar 60 kr per person....men ring och hör av som ingår......vilken dag ska ni gifta er?
Bengt Åke Bengtsson
Heagården
Ängelholmsvägen 208
266 93 Munka Ljungby
0431/43 00 35
www.heagarden.info
bengtake@privat.utfors.se
Vi ska inte gifta oss förrän maj-07 , men jag kan ju inte låta bli att grunna och planera i mitt stilla sinne!!!
Hur är det på roddklubben då?
Kalasannah
Tack för infon, förrästen!!
hej,
Jag ska ha mitt bröllop där i augusti i år och kostnaden är 60 sek/person och då ingår porslin och glas i kostnaden, det som inte ingår är dukar så det får man lösa själv.
vet inte riktigt om där finns någon begränsning på anatl gäster men vi kommer att vara ca 85 stycken och det får plats utan några problem.
Egen mat och dryck får man ha med sig, måste man ha med sig då de inte har någon restaurang.
Jag försöker gärna svara på eventuella fler frågor som du kan tänkas ha.
vi hoppas att det är fint på roddklubben....det är väl inte lokalen isig som vi gillar utan platsen....vi ska vigas på bryggan vid rönneå, så vi tycker att roddklubben passar bra....men vi ska jag ta dit mat och porslin etc...känns bra änså länge
men ett år kan gå ganska snabbt så vill du har rätt lokal etc så får man vara ute i god tid....vi gifter os den 26/8 i år...längtar massor
men vi ska ta med mat....ska det ju stå