• Ida-maria

    Ska vara bröllop 26/8?!

    Blev visst fel datum där...ska vara 26 augusti och inte 26 juni!

  • Svar på tråden Ska vara bröllop 26/8?!
  • Ida-maria

    Alltså någon som ska gifta sig den 26 augusti 2006 i Sthlm, precis som jag, och har lust att dela med sig av allt? Kanske via mail eller träff?

  • Buzzlan

    Det finns en tråd som heter 26:e Augusti 2006 nr3, där finns vi som gifter oss det datumet...sök på "sök inlägg"....

  • Caileag

    Ida-Maria:
    Jajamänsan... Jag ska gifta mig 26:e augusti. Har inte kommit sådär JÄTTELÅNGT i planeringen. Är inget jättebröllop, närmaste släkt och vänner, ca 60personer.

  • Ida-maria

    Själv började vi planera allt för 3 veckor sedan då vi bestämde oss för att gifta oss. Blir heller stort, borgligt med vänner och familj 45-50 pers. Alldeles lagom! Var ska ni gifta er?

  • Caileag

    Vi bor i Västerås men kommer gifta oss i Bålsta där jag är uppvuxen. Var i det långa landet befinner du dig?
    Jag börjar precis bli klar med inbjudningskorten. Så såna har inte ens gått ut en... Man blir lite konfunderad om man kommer hinna med allt. =) Klänning och lokal är klar iaf...

  • Ida-maria

    Jag bor i Sthlm och kommer gifta mig här.
    Jag har beställt inbjudningskorten på romance.se. Tänkte först göra dom själva men kom på sen att jag inte alls är så pysslig så då beställde vi dom. Blev inte så dyrt kom vi på. Får hem dom på fredag, spännande!När ska ni skicka iväg dom?Jag tänkte nog nångång i maj..typ i slutet.

Svar på tråden Ska vara bröllop 26/8?!