• Blivande Mr & Mrs E.

två månader kvar

Om tå månader ska vi gifta oss i Fors kyrka. Det känns väldigt spännande och lite smått surrealistiskt. Planeringarna har varit, och är fortfarande, många och omdiskuterande.
    Vi har båda följt diskussionerna här på BT och vi får tacka för alla bidrag som ni trots allt gett till vårt bröllop. Då vi själva intekänner allt för många gifta par eller själva har varit på så många bröllop så har det varit skönt att läsa diskutionerna om alla do and don´ts.
    Så nu tyckte vi att det var dags att lägga in ett eget inlägg och studsa lite över att om 61 dagar så här dags kommer i att vara herr och fru E.

p.s. Ville att vårt första inlägg skulle vara positivt även om allt med det här bröllopet inte varit det.d.s

vid datorn blivande fru E. (och blivande herrn sittandes bevid)

• Svar på tråden två månader kvar
  • Soon

Hej!

Vi gifter oss också den 17 juni! Är så uppspelt just idag känner jag, ska bli så roligt! Men visst, även om jag ser mig som en ganska okomplicerad person som har försökt hålla allt ganska lugnt och fint, så kommer det ÄNDÅ alltid upp jobbiga diskussioner om folk som tycker och tänker om VÅR planering. Jaja, det får man väl räkna med. Huvudsaken är att vi blir gifta.

Tjing!

• Blivande Mr & Mrs E.

Soon:
    Att folk inte kan respektera brudparets önskan och val av planering! Brudgummens familj kommer inte ens att närvara vid bröllopet för att vi inte gör som de vill. Men mina (brudens) familj har varit jätte hjälpsamma och likaså våra vänner.

Det gäler att nte glömma att det är åran dag!

• Bluebride2006

trist att de inte vill komma. vi gifter oss ute vid sundbyholm 5 augusti

Svar på tråden två månader kvar