• Grisen-06

Presentkort på Apollo - finns det?

Hej!

Vi gifter oss i sommar och har bokat bröllopsresa med Apollo till vintern. Nu tänkte vi önska oss bidrag till resan i form av presentkort på Apollo. Men när jag går in på Apollos hemsida hittar jag ingenting om presentkort. Finns det? I så fall, var kan jag hitta det??

/Grisen

• Svar på tråden Presentkort på Apollo - finns det?
  • skrulla

borde vel finnas ring dom istället

• Bluebride2006

jadå, men jag tror ni måste gå in till ett av deras kontor

• Sanasol

Annars kan man önska sig på resia, det funkar för de flesta resebolagen tror jag.

• R&F (1/7 2006)

Resia kommer vi önska oss. De har ju alla större resebolag.

• 1juli06

Fast om du redan bokat med apollo så måste du nog ha apollo... vi bokade airtours men genom ticket annars skulle inte presentkorten gälla...

• Bluebride2006

vi kommer beställa via ticket, så vi ska önska oss present kort hos dem.

• 1juli06

så gjorde vi oxå.. vi bokade nu genom ticket och önskar oss ticket presentkort!

• Bluebride2006

vill också boka resa, men vi vet inte hur och när vi kan åka.

• 1juli06

nä det e ju så mycket som ska stämma... herregud tänk så lugnt livet kommer bli sen..haha

• 1juli06

...hmmm...nja jag har väl alltid nåt projekt på gång.. men just nu så håller vi både på att flytta in i vårt nya hus med allt vad det innebär i poolprojekt och bygga om kök projekt och... och planerar bröllop... så JA mitt liv kommer nog bli lite lugnare..

• Bluebride2006

ja, en moment ur vägen

• 1juli06

precis... men gud va jag tycker de e kul att planera.. kommer nog sitta här på bt och ge råd efter oxå! :-9

• Grisen-06

Ja, jag får nog ringa dem. Vi hade tänkt Ticket först, men de har inte Apollo. En annan skum grej är att om man söker på Tickets chartersök, så får man inte en enda träff med utresa i december (2 veckor), varken till Thailand eller till Indien. Det verkar jättekonstigt.

Priserna stiger hela tiden nu, så vi ville inte vänta för länge med att boka heller.

/Grisen

• 1juli06

ticket har visst apollo!

• Grisen-06

Nej, som jag förstår det på deras hemsida så ha de inte Apollo. Tar man t ex restresor och sorterar efter researrangör så får man upp Airtours, Always på "A". Inte Apollo. De står inte heller nämnda bland deras researrangörer:

/.../
    Ticket är Sveriges största försäljare av charterresor och samarbetar med de största charterbolagen -
    t ex Fritidsresor, Always, Detur, STS Solresor och Ving.
    /.../

Men, som sagt, om ingen vet så får jag ringa dem i morgon! Tack ändå!

/G

• Grisen-06

..NU såg jag att de faktiskt ha Apollo! Konstigt bara att man inte kan få en enda träff på hela december månad.

• 1juli06

Men jag vet att dom har apollo!! JAg har hämtat alla mina kataloger där och jag har själv sökt resor på deras sida där det står apollo... skulle va om dom sagt upp samarbetet nu i dagarna i så fall!

• 1juli06

bra.. jag började bli svettig här..

Svar på tråden Presentkort på Apollo - finns det?