• E-tuna
    Äldre 15 Apr 21:05
    2006 visningar
    23 svar
    23
    2006

    Någon brud som sakta men säkert närmar sig 40???

    ...verkar som att dom flesta har tagit det stora steget mycket tidigare!
    Finns det någon som är runt fyrtio, har haft ett stadigt, långvarit förhållande med sin blivande man och nu bestämt sig för att "ta steget ut"?
    Skriv o berätta!

  • Svar på tråden Någon brud som sakta men säkert närmar sig 40???
  • h-b
    Äldre 15 Apr 22:22
    #0

    Jag inte bara närmar mig 40 utan har passerat med några år, min blivande blir dock 40 i höst. VI har varit ett par i sex år och nu känns det helt rätt. Jag har varit gift tidigare och det var förut inte så viktigt att gifta mig en gång till. Men så för några månader sen övergick det till en mycket djup känsla av att vilja vara gift med mannen i mitt liv - så i höst blir det av!!!

  • E-tuna
    Äldre 15 Apr 22:29
    #0

    Kul!
    Du är den enda som har svarat...är vi "bara" två stycken på detta forum som närmar oss/ är över fyrtio eller kan vi hoppas att det är några fler som inte hunnit ge sig till känna
    Själv har jag aldrig varit gift men min blivande man och jag har många år på nacken och gemensamma barn så vi tyckte det var dax nu...

  • h-b
    Äldre 15 Apr 22:51
    #0

    Jodå, det finns en annan tråd som heter nåt på Brudar över 40, men den tråden har hållit på ett tag och de flesta trådar verkar gå över i en diskussion mellan ett fåtal med tiden. KUL att du börjar en ny tråd för oss som kanske har ett något äldre skal, men (i alla fall som jag) är barnsligt romantiskt lagd som vore man ung. Vi lär höras av under tiden.....

  • E-tuna
    Äldre 15 Apr 22:56
    #0

    hoppas det!

  • Tilja
    Äldre 16 Apr 10:41
    #0

    Vilket trevligt initiativ!
    Jag och min blivande är strax över 40 och vi har varit tillsammans i ca 6 år nu. Jag har visserligen varit gift förut, men det här känns annorlunda på något vis.
    Vi gifter oss nu i sommar, känns spännande!

  • Lillma­ggan
    Äldre 16 Apr 10:51
    #0

    Hej E-tuna

    Jag närmar mig som 40 med stormsteg, dock några år kvar men jag blir 38 i höst. Vi ska gifta oss i januari/februari 2007. Tyvärr har vi inte kunna boka datum och börjat planer för min blivande är utomlands och jobbar. Han har varit bort i TRE MÅNADER nu. Snacka om att man börjar bli less. Han friade dagen innan han for, vågade väl inget annat !!! *ler* Har aldrig hittat drömprinsen förrän nu, så det känna toppen att äntligen få ta det strora steget.

  • E-tuna
    Äldre 16 Apr 18:17
    #0

    Vad kul att vi är många!!!
    Skriv gärna och berätta vilka datum, hur ni ligger till i planeringen o.s.v
    Vårt datum är 17/6...inte allt för lång tid kvar med tanke på allt som borde / måste göras...
    VÄLKOMNA!!!

  • 1juli0­6
    Äldre 16 Apr 18:24
    #0

    Hejsan jag har inte hunnit bli 40 än men jag blir 37 nu i maj... hoppas jag får vara med ändå!!?

  • E-tuna
    Äldre 16 Apr 18:26
    #0

    Självklart!!!
    Du är precis lika välkommen som alla oss andra som kutar med stora kliv mot "den gyllene åldern!
    Du uppfyller kriterierna...

  • ~~Brit­t-Mari­e~~
    Äldre 16 Apr 18:29
    #0

    Hej på er!
    Jag är 39 och gifter mig nu i sommar (8 juli). Min sambo är två år yngre. Vi har en liten son på 1 år o 4 månader, och så har jag en större gosse som fyller 14 till hösten. Jag ser verkligen fram emot vårt bröllop! Har planerat detta sen december förra året.

Svar på tråden Någon brud som sakta men säkert närmar sig 40???