• Josefin&Dan

God, BILLIG chokladmoussetårta stockholm!

Är det någon annan än jag som tycker att 40-45 kr/bit är dyrt för en tårta? Jag menar har man 60 gäster blir det... mycket pengar :D

Så - är det någon som vet var man kan få tag i bra och god (helst choklad-) tårta i stockholm för under 40 kr? Gärna 30 kr/biten?

Snälla!
    Glad påsk förresten allihop!

josefin

• Svar på tråden God, BILLIG chokladmoussetårta stockholm!
  • Hanna_79

Hör med Eriksbergcatering om du kan få beställa från dem. De har en supergog hallon-choklad mousse tårta som kostar 38:-/bit. :)

• krammia

Eller be någon gäst att ge er tårtan som present!? (med fria händer då såklart)

• lejonen

leta upp en leverantör eller konditori. de brukar ha mycket billigare. jag har hittat tårtor för 19:- biten

• Velpottan

Ica Maxi i haninge har fantastiska moussetårtor med choklad och kanel

• Josefin&Dan

Lejonen: Var har du hittat det nånstans??

Tack för alla svar

• Mallan (sångerska)

Rekommenderar Annes (Tornvillan), ligger i Vaxholm), restaurang och Cateringfirma.
    bästa chokladmoussetårtan i Stockholm ^_^

lycka till!

• lejonen

castello i södertälje. finns i Huddinge för 25:- bit också. samma namn.

• drea

Jag köpte min tårta med mousse och sockerkaka för 180 kr/st (10 bitar) på Svallings i Trollbäcken (Tyresö) Den var god! och så var den billig...

• classic

Hör med Enskede Gårds gymnasium. De har bageriverksamhet och tar emot beställningar från "almännheten" för att deras elever skall få praktik. Jag vet att de har gjort jättefina tårtor och de kostar bara en bråkdel av vanligt butikspris.

• J&D

puffar upp min egen gamla tråd, om någon har fler förslag. OBS gärna i stockholm, vi bor och gifter oss här.

tack alla andra för tipsen!!

Svar på tråden God, BILLIG chokladmoussetårta stockholm!