• Mollnick

Behöver någons hjälp med inköp hos VV

Hej alla
    Jag var för en del år sedan medlem i VV och har dragit igång nu igen inför bröllopet. Jag tycker dock inte att det är någon större mening att bli medlem för denna korta tid och i och med att jag tidigare har varit medlem så sitter det i ganska bra hur jag ska lägga upp det. Vad jag däremot behöver är en ny butikguide då den jag har är 5 år gammal och det har hänt en hel del sedan dess i butikerna. Jag var inne nu och skulle beställa den och några kokböcker men icke. Kokböckerna kunde man beställa men butiksguiden får man endast köpa om man är medlem.

Skulle någon vänlig själv vilja hjälpa mig med detta inköp. Antingen om jag följer med någon medlem och köper den i Malmö eller om någon annan i landet vill hjälpa mig så kan jag sätta in pengar på kontot så kanske den kan skickas till mig.

Undanber mig hätska inlägg som ex. varför jag inte själv blir medlem. Anledningen skrev jag ovan.

MVH

Mollnick

• Svar på tråden Behöver någons hjälp med inköp hos VV
  • _Ella_

Du kan gå och köpa den själv på deras möten, det får man göra utan att man är medlem, gå bara dit i god tid innan själva mötet eller efter det så man inte stör för mycket. Min sambo gjorde iaf så när han köpte ett par böcker åt mig i present, så det borde nog gå där hos dig med...

Svar på tråden Behöver någons hjälp med inköp hos VV