• KalasAnnah

Naglar i Ängelholm

Är det någon som vet var man kan bygga fina naglar i Ängelholm?
    Jag har hört något om blå huset ( finns det något som heter så?) men har inte hittat något nummer dit.

är ganska ny inflyttad så jag känner inte till stan så väl.

tacksam för svar

• Svar på tråden Naglar i Ängelholm
  • chamoes

Tror det finns ett ställe som heter spa i centrum.

• maria73

jag bor i närheten av blå huset. traskar förbi imorrn å fixar nr åt dig :)
    du får det vid lunch, ok?

• 26maj2007

Hej Maria!

hoppas det är bra med dig.

har lagt till dig på MSN. trode inte du var inne

• KalasAnnah

tack så mycket för svaren

Maria73 - super snällt att du vill fixa nummret

• maria73

nej men hej tiger :)

msn har jag aldrig gjort, vet ej hur det fungerar....

läste i en annan tråd att du e på hugget beträffande ring. samma här. har ändrat mig fr den jag beskrev tidigare till en 2 mm smal alliansring i vitguld med ett band av brillianter, totalt 0.45 c,- dvs uppifrån ser det ej ut som de är infattade överhuvudtaget men det är de alltså. de ligger i en vitguldsskena. kvaliten på stenarna är tw-vs- e så gla kunna skriva detta då jag fram till igår inte visste nått om sånt här. alliansen är något pyttelite högre än min förlovningsring men det är bara snyggt. just nu funderar jag på 2 saker
    1. ska jag ha hel el halvallians. min sambo vill absolut den ska vara hel men ja, det e ju ej så praktiskt.
    2.om jag ska ha princess eller brillianter. gillar eg princess bäst men det är svårare att förstora ringen om man ändrar stl på fingret så ja, ege brillianter bäst.

•  Soni

Är själv gammal Ängelholmare och jag blev lite nyfiken på Blå huset. Vart ligger detta?

• KalasAnnah

någon som känner till blå huset *puff* eller vad det nu heter

Svar på tråden Naglar i Ängelholm