• June20

bra kvinnlig gynekolog?

Hej tjejer!
    Kan ni rekomendera någon bra KVINNLIG gynekolog i GBG?
    Någon som inte e så super klinisk kanske o ser när personen i fråga e lite nervös, ja tycker verkligen inte om o visa upp alla mina delar för okända personer o spec inte manliga sådana.
    Just nu har ja en manlig o ja tänkte i början att det skulle gå ok ändå men han va oerhört hansynslös o tog ingen notis alls att han aldrig träffat mig innan, att ja va i yngre laget o kanske aldrig visat upp hela härligheten för en manlig doktor förr! För att inte tala om klumpighet med ett ultraljud som man för in i istl för utan på när man kollar efter cystor mm.
    Sköterskan som ja träffat annars där för att få undersökning för min första livmoderstaptest o recept för ppiller är väl relativt trevlig men behandlar mig mera som om ja va 13 o inte 26 istl.
    Doktorn behandlar en som man visat upp hela alltet för vilken karl som helst o gjort detta i flera år, ungefär som det e inget o skämas för o det e precis lika vanligt som o visa sin mage när man har magproblem.
    Jag skäms ifs inte men tycker det e lite obhagligt o bar aflänga av trorona. Även om det var ett tag sen ja var där så sitter det kvar i huvet samt snart ska ja gå dit igen för en ny test o mera recept och förr el senare lär ja ju få gå till honom också tex vid graviditet.

lite tips o hjälp tack?

• Svar på tråden bra kvinnlig gynekolog?
  • Therese33

Avenykliniken, där är dom jättegulliga!

• Nilo

Ann-Christine Lindberg på Gynekologgruppen (Kyrkogatan) är helt fantastisk!
    Jag känner igen mig i din beskrivning, tycker också att det är obehagligt att ligga där i stolen. Brukar därför dra mig lite för att gå dit överhuvudtaget...
    Men Ann-Christine är bra, väldigt flexibel och tillmötesgående.

Vet dock inte om hon är gyn eller barnmorska...?
    Tel 031-711 71 72

• Lyckligt gift!

Avenykliniken! Definitivt! Dock har jag själv en manlig och han är oerhört duktig och försiktig. Jag får för mig att manliga gyn-läkare är mer försiktiga, eftersom dom inte vet själva hur det känns. Plus att en gång hade jag en kvinnlig...med långa naglar...Ryyyyys!

• June20

LÅNGA NAGLAR? :O Aaaaaaaaaaaaah!

Ok ska kolla in Avenynkliniken ialf eftersom 2st tom rekomenderar den.
    Måste erkänna att det är det andra stället som jag faktiskt går på, tyvärr som ni förstår så tycker ja inte om dem riktigt. Kanske det e en "fluk" bara för mig då men jag vill byta ialf.

Svar på tråden bra kvinnlig gynekolog?