bra kvinnlig gynekolog?
Hej tjejer!
Kan ni rekomendera någon bra KVINNLIG gynekolog i GBG?
Någon som inte e så super klinisk kanske o ser när personen i fråga e lite nervös, ja tycker verkligen inte om o visa upp alla mina delar för okända personer o spec inte manliga sådana.
Just nu har ja en manlig o ja tänkte i början att det skulle gå ok ändå men han va oerhört hansynslös o tog ingen notis alls att han aldrig träffat mig innan, att ja va i yngre laget o kanske aldrig visat upp hela härligheten för en manlig doktor förr! För att inte tala om klumpighet med ett ultraljud som man för in i istl för utan på när man kollar efter cystor mm.
Sköterskan som ja träffat annars där för att få undersökning för min första livmoderstaptest o recept för ppiller är väl relativt trevlig men behandlar mig mera som om ja va 13 o inte 26 istl.
Doktorn behandlar en som man visat upp hela alltet för vilken karl som helst o gjort detta i flera år, ungefär som det e inget o skämas för o det e precis lika vanligt som o visa sin mage när man har magproblem.
Jag skäms ifs inte men tycker det e lite obhagligt o bar aflänga av trorona. Även om det var ett tag sen ja var där så sitter det kvar i huvet samt snart ska ja gå dit igen för en ny test o mera recept och förr el senare lär ja ju få gå till honom också tex vid graviditet.
lite tips o hjälp tack?