• Smurfina

träna bort lös hud?

Hej,

någon som har bra tip på hur man tränar ööhmm....armhålorna? *S* Jag har som en liten valk när jag har armarna längst sidorna och skulle vilja ha bort den eftersom jag kanske ska ha axelbandslös klänning.

Hoppas att ni förstår var jag menar *S*

Armhävningar bäst?

• Svar på tråden träna bort lös hud?
  • Fröken_06

Måste bara fråga om du har den här valken jämt eller bara om du har BH.
    För om det är när du har BH på dej så kan det vara så lätt som att skaffa en riktigt bra BH, så försvinner valken.

Skriver utifall du inte visste.

• pickolina

Hmm, alltså...det gäller nog att välja rätt bh och rätt modell samt storlek på klänningen...

Man kan nog inte göra så mkt åt det vecket man får där... Det har ju alla, mer eller mindre...

That´s life!

• pickolina

Jag tränade stenhårt när jag var yngre och inte påverkade det vecket över huvud taget... Fettet där kan man ju minska om man går ner i vikt men man kan ju inte punkförbränna...och skinnet, ja det sitter ju där...för att man ska kunna röra armarna fritt...inget man kan göra för att ändra på den saken...

• Smurfina

Veket där oavsett bh eller ej...har haft det så länge jag kan minnas, och jag är inte överviktig. Så rätt klänning kommer nog inte hjälpa är jag rädd...om det inte finns nån överdel som kan "dra ut" huden åt mig
    Får se vad sömemrskan säger imorgon (första träffen!)

Hmmm...verkar som jag får lära mig leva med fliken min . Fast egentligen gör det inte så mycket. Tränar på som vanligt istället.

Tack ändå!

• råsten

Har ställt samma fråga under
    debatt, Hälsa- bantning....
    kolla vad jag fick för tips!!
    Lycka till
    ps Har ännu inte hittat rätt BH, men är på god väg...

• Smurfina

Har kikat där nu...tack!

• pickolina

Förstod att du har vecket där naturligt och oavsett kläder osv.. Vad jag menar är att med rätt bh och/eller rätt klänning kan man dölja dessa veck. Oftast i alla fall.. :)

Annars är det ju inget som är särskilt fult heller..

Jag tyckte det var superfult med veck och/eller en fettbulle där när jag var yngre men nu har jag insett att ALLA har så, även de snyggaste modellerna och kändisarna... Det är ju helt enkelt så kroppen ser ut.

• Smurfina

pickolina>>
    så rätt så rätt...

• rebecca81

Jag har hört att det enklaste sättet att se om någon har silikonbröst (eller andra inlägg) är att de då inte har det här vecket? Det kanske är en myt, har inte tänkt på det vid de tillfällen jag kollat närmare på dem (silikonbröst alltså).

• pickolina

rebecca81 --- Det kan säkert stämma på vissa.. På mig syntes det dock ingen skillnad i armvecket. Jag har alltså haft bröstimplantat.. Så jag har ju erfarenhet av både före/under tiden/efter.. :)

Svar på tråden träna bort lös hud?