• Sanna Panna

Hjälp med Paypal...!!!

Har handlat en del på Paypal, totalt kanske 800 dollar, men nu när jag försökte betala en auktion jag vunnit stod det att jag inte fick betala längre utan måste skaffa nåt "extend.. bla bla...". Har tydligen betalat för mycket med Paypal, visste inte att man kunde det...?

Vet någon varför det är så här? När jag mailar säljaren och frågar efter kontonummer där jag kan sätta in pengarna direkt svarar de bara att "grattis till auktionen, det går jättebra att betala via Paypal el skicka check el pengar". Kan inte skicka check och vill inte gå och växla till dollar för att skicka i ett brev utan just överföra pengar via internet...

Nån annan som haft det här med Paypal? Tydligen ska jag betala 1,50 euro för att få något nummer så jag kan fortsätta betala... men då skulle det ta ett tag innan numret kom och jag behöver ju betala min auktionsvinst nu.

• Svar på tråden Hjälp med Paypal...!!!
  • discodivan

du måste verifiera ditt kort genom det nr som kommer visas på ditt kontoutdrag, som tar ca 3 arbetsdagar att få, säg det till säljaren så är det säkert ok

Svar på tråden Hjälp med Paypal...!!!