• klickann

makeup"kurs" där man sen får

köpa smink för summan? Vet att makeupstore har sånt- man får rådgivning och sen får man köpa varor ur deras sortiment för de 500:-. finns det ngt liknande ngn annanstans (dock i stockholm)? Fast Makeupstore ska tydligen vara bra och proffsiga?

• Svar på tråden makeup"kurs" där man sen får
  • Elnus

jag tror att bodyshop har sånnt. Hade iallafall det i Sundsvall när jag bodde där för några år sen. kanske värt att kolla?

• hanch

Jag har bokat min brud make på makeup-store, visserligen i Norrköping men de har ju egen utbildning så det är nog ganska lika.

Var där igår och gjorde min provmake som blev jättelyckad. Så jag dem kan jag verkligen rekomendera.

• Nilo

Tror att både Face, MAC och Mist (???) även har kurser där du få produkter för pengarna. Make Up Store är väl de som är mest kända.

• Sandriani

Jag gillar verkligen FACE Sthlm!

Där kan man boka in en individuellt anpassad 1-timmeskurs för 550:- där du får välja valfria produkter för 500:-!
    Produkterna är superbra och håller länge. Min personliga favorit är de lösa ögonskuggorna. :)
    Om du bestämmer dig för FACE (som finns i hela Sverige), se www.brollopstorget.se/Annonser/

Svar på tråden makeup"kurs" där man sen får