5 augusti.......
Hej alla som valt detta underbara datum, idag har vi bara 4 månader kvar! Hu, vad tiden går men samtidigt sååå roligt!
Hej alla som valt detta underbara datum, idag har vi bara 4 månader kvar! Hu, vad tiden går men samtidigt sååå roligt!
HJÄÄÄÄLP!! Herregud är det bara 4 månader kvar?? Vad FORT det går!
Vart gifter du dig?
Jag gifter mig på Orust
Hej
Här är en till som gifter sig 5 aug.
Här är en till Det är bara att hålla i sig, snart är de fyra månaderna förbi!
Aha! Jag är också en av "5:e augustibrudarna"...hej Linslus förresten.
Jag gifter mig på Tjörn...resten?
Jösses, jag som har tyckt att det är massor med tid kvar att fixa allt... Har inte riktigt reflekterat över att det "bara" är 4 månader kvar. Nu känns det inte längre som lika gott om tid.
Gifter oss i Torshälla.
Linslus
jag gifter mig i Tollarp, ca 2 mil från Kristianstad.
Ja, det bara slog mig idag, 4 månader kvar! Jisses......
Fick lite panik idag när jag märkte att det var mindre än 4 månader kvar. Har nu beställt Hindersprövnings blanketten. Mina toastmasters var här idag och frågade hur grova får låtarna vara, till festprogrammet. Dem fick fria händer, fast nu känner jag mig lite nervös. Jag får väl lita på dem, det blir säkert kul.
Jag gifter mig den 5:e augusti i Raus kyrka utanför Helsingborg. Vi har fixat det mesta som går att fixa nu. Men vi har egentligen gjort det mesta de senaste veckorna. Det var bara kyrka och lokal vi hade bokat sen innan. Det är nästan lite stressande att inte ha något man behöver göra nu på ett tag :) Det känns lite tidigt att börja på vigselprogram och sånt redan...
Hej alla 5:e Augustibrudar! Nu är det snart (ok GANSKA snart då) bara TRE månader kvar
Gifter också mig den 5:e aug i Raus Kyrka i Helsingborg. Ser verkligen fram emot det men är ju lite nervös för själva cermonin. Men jag antar att det släpper lite när man repeterat det lite.
Har upptäckt att det finns inte mindre än tre trådar med vårt datum just nu! Några av oss håller till här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1618962.html