Hjälp!!!Rynkor runt munnen..
Jag har jättemycket rynkor runt munnen trots att jag bara är 30...
Det är verkligen INTE snyggt!!! Jag undrar om någon har tips på en "underkur" mot rynkor???
Hoppas...
Jag har jättemycket rynkor runt munnen trots att jag bara är 30...
Det är verkligen INTE snyggt!!! Jag undrar om någon har tips på en "underkur" mot rynkor???
Hoppas...
Köpte en kräm i present till min mamma från Estee Lauder som heter Perfectionist Correcting Concentrate for Lip Lines och som är helt otrolig. Rynkorna bara suddas ut. Tror väl kanske inte att dom försvinner för gott men det är något i koncentratet som fyller ut och gör rynkorna osynliga. Behöver jag säga att mamma är kanonnöjd!
röker du? I så fall sluta
TACk för det påhoppet!!!
Jag slutade röka för 7 år sedan!!!
Ar det skrattrynkor, surrynkor eller rokarrynkor?
Skrattrynkor behover man ju inte skammas for och surrynkor.. ja da kan det vara en ide att forsoka tanka pa att slappna av i lapparna och munnen istallet for att ga runt med sammanbiten min.
Sen ar det kramer som galler!
Inte är det skrattrynkor och inte är det surrynkor...
Rökrynkor är det nog inte heller...De har kommit de senaste två åren...
Ser ut som rökrynkor dock.... Inte så snyggt!!
Gapskrattar! Jag läste "Hjälp!!! Rynkor runt magen" Ha ha ha, jag tänkte va fan. Men nej så stod det ju inte...*fnissar här för mig själv*
Prova CoolTouch eller liknande laserbehandling.
TYvärr är det baksidan man får dras med efter många års rökning.
det finns en billigare kräm på tex cubus sminkavdelning, kommer dock inte ihåg märket, men det var en mot rynkor i ansiktet. Var nog en lila låda med en lite tub i.