• Dolphingirl

    Linköpingsbrudar 2007 sökes

    Hejsan! Finns det några brudar som ska gifta sig nästa sommar som är intresserade utav,träffas och kanske byta lite ideér med varandra? Det är alltid kul att lära känna och träffa nya människor.

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar 2007 sökes
  • Fru Cinderella

    Klart :)

    Men ska vi ha två träffar, eller en?

  • Dolphingirl

    hej Cinderella! Jag trodde det bara det var brudar som skulle gifta sig 2006,som hade som hade anmält sig till träffen på torsdag, men det var det ju inte. Så varför inte ha blandat det blir nog jättetrevligt. Vi kan ha en träff eller två spelar inte någon roll för min del, det är bara trevligt att träffa lite nytt folk, vad tycker du?

  • Fru Cinderella

    med tanke på att vi inte är så många så kanske en åt gången räcker. Kan ju ta en till nästa månad o göra det till tradition :)

  • Dolphingirl

    Ja det kan vi göra! när ska du gifta dig nästa sommar? jag ska gifta mig 21 Juli.

  • Fru Cinderella

    Vi gifter oss 19 maj.

    Har ni bokat/bestämt något?

  • Dolphingirl

    Ja vi har bokat Slaka kyrka och det andra har vi pratat lite löst om, men vi ska ta itu med det snart. Ni då?

  • Fru Cinderella

    Vi ska gifta oss borgerligt o tänkte göra det i anslutning till festlokalen som vi väljer. Är inne lite på Villa Freja eller Kaga bygdegård. Ska åka o kolla på dem i maj.

    Men inget bokat än.

    Har dock hittat drömklänningen på bröllopshuset o köpt skor o halsband :)

  • Dolphingirl

    Jag hittade min klänning på partyworld och blev förälskad, dessutom var den på rea på grund av det var en utgående modell, så jag betalade 1500:- billigt va!

  • Fru Cinderella

    riktigt billigt. Min kommer gå på 5000:- helt okej pris när man älskar :)

  • Dolphingirl

    Ja när man hittar sin drömklänning så får det kosta lite, 5000:- för en brudklänning tycker jag är ett rimligt pris.

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2007 sökes