brun utan sol tabletter
Är det någon som hr ätit tabletter som det sägs att man blir brun av? Om så ni har, var det bra eller dåligt?
Maria
Är det någon som hr ätit tabletter som det sägs att man blir brun av? Om så ni har, var det bra eller dåligt?
Maria
Jag har provat och på mig funkade dom inte.... Kommer dock inte ihåg vilket märke det var. Jag är i o för sig fräknig och blir inte så lätt brun - vet inte om det kan ha påverkat det dåliga resultatet?
Tack,det kanske inte är värt att lägga pengarna på. Det låter faktiskt lite för bra för att vara sant att man ska kunna ta ett piller och bli brun
Maria
Om du vill bli bru, varför inte gå till en Spraybar eller liknande???
Snabbt å smidigt blir du brun
Är det bara jag som får klåda över hela kroppen av olika brunutansol-krämer/sprayer? Tycker det är supertråkigt! Men ibland tar jag till det i alla fall för att slippa vara en blekfis Ska man vara fin får man väl lida pin... har jag hört.
Jag har ätit brun utan sol tabletter regelbundet, dom på ICA med gul och grå etikett.
Den är väl helt ok men jag har ganska lätt för att bli brun å är brunare än de festa annars men äter de mest för en jämn hudton. Men jag har även en vän till mig som äter dem och hon är ljus men har fått en jättefin hudton, fast gyllenebrun färg är det som sagt inte allt är väl individuellt.
Jag äter 1 tablett om dagen, åt innan 2 men det ger en laxerande effekt så därför var jag tvungen å minska intaget ;)
Jag brukar äta Sanosol inför sommaren och innan resor och tycker jag blir brunare. Färgen håller i sig längre iaf.
man säger att äta morötter hjälper lika väl än olika tabletterna..
jag brukar sola några ggr i solariet, då fastnar "riktig" sol bättre..
Om du äter Solbrun (www.vitalas.se) och solar i solarium ibland så blir du brunare än du skulle bli av bara solariesolen. Pillren ger även lite solskydd, så du lättare blir brun istället för röd. Jag ska köra en kur i början av senvåren/sommaren :)
grip jag har ätit karotentabletter när jag var yngre Och tyvärr har jag fula ärr från dom. Fick pigment fläckar av dom och dessa går inte bort. Ganska fult enligt mig.
Vill du bli brun tycker jag du ska satsa på morötter som morsian-brud sa
Lycka till
Hej!
Jag provade några månader med "brun-piller" från naturpost men det händer absolut ingenting förrän jag låg och solade. Och inte ens då inträffade något spektakulärt utan jag blev bara brun liiite snabbare än vad jag brukar.