har någon åkt med airtours resebolag eller nordicleisure flyg?
HAr bokat resa med ett för mej nytt bolag Airtours och som kör med flyg Nordic Leisure jag aldrig hört talas om, finns det någon med erfarenheter av dessa? Vore kul om så var fallet!!
HAr bokat resa med ett för mej nytt bolag Airtours och som kör med flyg Nordic Leisure jag aldrig hört talas om, finns det någon med erfarenheter av dessa? Vore kul om så var fallet!!
Puffar....
Jag har åkt med airtours en gång för några år sedan till Barcelona. Vad de körde för flyg minns jag inte. Men det var helt ok...
Åkte med Airtours till Thassos i Grekland-04 och servicen på plats var urusel.
De hade inte ens enda guide som jobbade för dem utan bara en svenk dam som bodde på ön och representerade dem på plats, så hon kunde inte hjälpa till med något eller ta emot klagomål. Vi hade inget att klaga på men vissa på vårt hotell hade en del att framföra.
Men Thassos är inte den mest turistiga ön heller och vi hade otur att stöta på en otrevlig person.
Bokning mm var det inga problem med..
Åkte med Airtours till Rom för ett tag sedan. Bokade 3-stjärnigt hotell men blev sedan osäker på om det skulle vara fräscht eller ej. Pratade med Airtours som sa att det var fräsch hotell o att det inte skulle bli några problem.
När vi såg rummet ville vi bara gråta, så himla äckligt! Har bott på hostels i Australien för 200kr/natt o det har varit lyxrum i jämförelse! Ringde o klagade hos airtours som inte brydde sig för fem öre!
Hittade tillslut ett annat hotell där vi bodde under hela vistelsen!
Kan nästan slå vad om att det bodde djur i väggarna!Blää va äckligt det var!
Har åkte med airtors en annan gång till Paris då var det helt ok!
Vi var på Samos med Airtours förra sommaren. Flög med Nordic Leisure. Det var jämförbart med alla andr resor jag varit på alltså typ Ving, Always, Apollo.
Det var aldrig några problem, hade en representant från dem på vårt hotell varje fm och det inget stort hotell.
Jag æger 2 st resebyråar och har faktiskt aldrig hørt talas om airtours, konstigt nog...
Ska fråga runt lite o skriver vad jag får reda på...
tack för alla tips... skriv gärna mer om ni vill och kan!!!!