Österbotten-brudar?
Hej och hallå!! Finns det några brudar från Finland o Österbotten?
kram på er!
Hej och hallå!! Finns det några brudar från Finland o Österbotten?
kram på er!
*puffis*
Här e en blivande brud från Österbotten! Vi har nog varit fler brudar här på bt från Finland, men vet inte vart de har tagit vägen...
När skall ni gifta er?
Inte brud, men fotograf... :) Hemhemma=Jeppis!
En till Österbottenbrud anmäler sig. Eller ja, jag bor i Åbo, men skall gifta mig uppe på landet :)
E lite från Jeppishållet jag också.
Vi gifter oss 29e juli!
Finns det några blivande brudar från Vasa-hållet? Skulle nämligen behöva tips på catering-firmor som man skulle kunna beställa bröllopsmiddagen från. Någon som har några bra tips att ge mig angående maten?
Puffar upp...
Ingen som har några bra tips angående mat och catering? :(
Här är en till österbottning! Från Jeppis-trakten jag oxå. :) Vi gifter oss 10 juni.
...Och en till här!! Från samma ställe som de flesta andra här!!
Tyvärr är jag inte från Vasa.. därför är det nog lite klent med catering-tips... :/ Men känner du ingen som har gift sig eller på annat sätt varit i kontakt med catering? Ett bra tips är ju att gå på bröllopsmässa...
Vi var på bröllopsmässa i februari...men det va så mycket folk som trängdes överallt så jag missade säkert cateringen! ;)
Har tyvärr ingen i bekantskapskretsen som har gift sig på senaste tiden...Så det e väl bara ti slå upp telefonkatalogen och börja ringa efter offerter! Men som tur e så gifter jag mig inte förrän om ett år, så jag har ju gott om tid på mig!
Tänkte bara om det fanns nån som hade något att rekommendera :)
Hej! Jag gifter mig på nyår 2006, i trakterna kring Vasa. Ännu e bara kyrkan bokad men håller för fullt på med att hitta lokal och catering firma. Någon anna som planerar nyårs bröllop?
Hej allihopa!
Här har ni en österbotten-fru! Gifte mig på nyårsafton.
brud2007 och CKL
Vi anlitade Restaurang Söderfjärden och då ingick allt porslin, bestick och dukar i priset också. Funkade jättebra!
hej! här en till i giftasplanering. Men vi får smått till hösten så det blir först sommaren 07. Datum sitter vi ännu och funderar på eftersom min syster bor utomlands och det skall passa hennes tider. Själv är ja nyykaabi bo :)
Dubbelbröllop05
Vi känner varandra! Vi har gått på samma klass i högstadiet, mitt namn börjar på C(vill vara lite anonym här på BT ännu), du vet säkert vem jag är. Jag såg de jättefina fotona från bröllopet som du hade lagt ut på nätet, jag blev så förtjust i din päls...int är den möjligtvis till salu?
Nämen hej!
Har du tid att chatta en liten stund?
Dubbelbröllop05
Det där inlägget missade jag helt...