• GithKa­t
    Äldre 24 Mar 12:07
    906 visningar
    5 svar
    5
    906

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Den gamla tråden är avstängd startar en ny.

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • GithKa­t
    Äldre 24 Mar 12:09
    #0

    Gamla länken:www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1375924.html

    och vad som stod på sista sidan...*S*

    2006-03-11 20:01 AnelP

    ja hon var jätte fin

    2006-03-12 11:13 hellan_jkpg

    Vad hittar jag sidan med bilderna! Är så nyfiken jag med

    Ha de gott!

    Hellan

    2006-03-12 11:18 Ängla

    Här är länken till Lottas sida www.widehall.se/

    JÄTTEVACKER var hon ju och han var stilig! Å vilka fina bilder, med allt snö och allt, fantastiskt!

    GRATTIS Lotta!!!!

    2006-03-14 10:32 Ängla

    Hej tjejer, vi ses i dag! Jag kommer kanske några minuter sent (Gith kommer ca 20 över) jag med, ska jaga blixtlås till en blus...

    "minibröllopsträff" på Bernards tisdagen 14 mars 16:00
    Ängla
    Annki
    GithKat
    Hellan

    2006-03-14 12:01 hellan_jkpg

    Jag kommer oxå!!!! Ska bli sååå kul!!

    Hellan

    2006-03-14 19:17 annki72

    Hallå tjejer!! tack för senast

    här kommer min hemsida
    www.johanoannki.dinstudio.se

    har inte så många bilder utlagd då jag inte vill våra gäster ska se klänning och dyligt före bröllopet

    jag har mer bilder utlagda på www.svartbrud.se kallar mej för samma nick men vet inte hur man hittar mej där om man inte är meddlem

    2006-03-14 19:34 annki72

    Jag är nu inloggad på svartbrud och då kan man se mitt nick ner i högra hörnet under senast inloggade.
    Klicka på mitt namn så kan ni komma till mitt krypin och se mer bilder.

    2006-03-14 20:34 sara81

    Hej Ängla
    Såg att du varit i kontakt med stora hotellet...vilka prisuppgifter kunde de ge dig???

    2006-03-15 11:31 Ängla

    Tjejer vad kul det var i i går!

    Annki, går in på sidan och kollar!

    Gith, glöm inte maila festprogrammet, är speciellt intresserad av det där tv-programmet...

    Sara, har inte priserna i huvudet ska försöka vaska fram mina anteckningar och kolla. Återkommer så fort jag hittat nåt!
    Har för mig det landade på ca 500 kr person för tre rätter & vin men det var typ de billigaste maträttsalternativen och säkert utan avec.. Och det var förra årets meny/prislista de skulle göra förändingar kring nyår!

    2006-03-18 17:03 GithKat

    Vi ses om tio dagar tjejer.. hoppas på vårväder då, för nu är jag så trött på vintern.. även om det varit fint och varmt idag så skulle den komma tillbaka i nästa vecka..*suck* Ängla ska försöka maila nästa gång jag är i Nässjö.. hann inte i går när vi var där och skrev pappren på huset.. som nu är vårt inflyttning i september.. ahh jag längtar.

    Kraaaam på er från en trött och lätt bakis kissemiss.. (firade huset igår..*S*)

  • Lo TT a
    Äldre 24 Mar 12:10
    #0

    Annki har redan startat en ny tråd. Där finns en lista på dom som sagt att dom ska komma på nästa träff. Kanske lika bra att hålla oss till en?!

  • GithKa­t
    Äldre 24 Mar 12:13
    #0

    Alla som vill prata bröllop är varmt välkomna att signa upp sig på listan. De som kommer på nästa BTträff den 28 mars på Tefanis kl 18:00, är än så länge.

    Hellan
    AnelP
    Githkat
    Gittaren
    Sara81
    Annki72
    LoTTa
    Mrsblirms
    BrudBettan

  • msblir­mrs
    Äldre 24 Mar 13:37
    #0

    Halloj!
    Ser mycket fram emot träffen!!
    Vill bara understryka att mitt alias har blivit fel i denna länk.
    msblirmrs (alltså fröken blir fru) har förvandlats till mrsblirms (fru blir fröken)
    Hemska tanke, skilja sig innan man gift sig!! ;)
    Vi som kommer på BT är alltså:
    Hellan
    AnelP
    Githkat
    Gittaren
    Sara81
    Annki72
    LoTTa
    msblirmrs
    BrudBettan

  • GithKa­t
    Äldre 24 Mar 14:33
    #0

    Då håller vi oss till den andra länken. Svårt att hålla koll på alla trådarna..*S*

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd