• djezzie

Skor till vadlång klänning?

Har bestämt mig för en vadlång klänning och då krävs det ju snygga skor. Problemet är bara att jag inte kan gå i höga klackar och hur jag än letar har jag inte hittat ett par skor jag tycker är snygga med lagom klack. Så tips önskas på skor som kan vara framme i rampljuset utan att se tråkiga ut. Gör skorna mycket för hållningen, det är mest därför jag är ute efter skor med klack. Kan man få lika bra hållning i ett par ballerina skor tex?

• Svar på tråden Skor till vadlång klänning?
  • unelmia

_puffar_ jag är oxå på jakt efter skor till en vadlång klänning (som är ljusbrun)

• aircondition

Benen blir liksom snyggare med klack. Kan du inte ha stövletter? Du vet ankelhöga stövlar.

• beppelina

Har exakt samma problem. Brukar normalt inte gå så mkt i högklackat och tanken från början var att ha ballerinaskor, men sen har alla tjatat om hur bra hållning man får med högklackat...

Har också en kortare klänning så skorna kommer att synas.

• KalasAnnah

en ide´är att du köper ett par skor som du tycker passar och som du tycker är bekväma...sen så "dekorerar" du dem. det finns strasstenar att köpa i hobby-affärer eller sätt på/byt ut band som kanske passar till ert färgtema....det vara bar en ide...hoppas du hittar vad du letar efter

Svar på tråden Skor till vadlång klänning?