• lisabis

Funkar abtronic

Tänkte satsa stenhårt (i alla fall lite lagom) att komma i form till sommaren. Har precis köpt en orbitrek och har faktiskt varit jätteduktig och tränat varje dag, 20 min. Har bara haft den i en vecka så jag har inte märkt några resultat än, men det kommer hoppas jag!
    Nu till min fråga. Är det någon som har några erfarenheter från den där abtronic som man ser på tv-shop. Tror ni den funkar? Hatar att göra situps.

Kram på er!

• Svar på tråden Funkar abtronic
  • _lou_

Min mamma har en sån hemma så jag har testat den ett par gånger. Den känns kan jag lova!! Garanterat så arbetar musklerna och det skulle förvåna mig om det inte gav något resultat.

• lisabis

Det låter ju bra!
    Har pratat med min sambo också, han hade testat den på sin träning, sa också att det kändes ordentligt i magen.
    Det blir nog till att inhandla en sådan när man får lite mer kosing.:)

• lovem

Jag är också jättenyfiken på den, fler med erfarenheter. Det låter så skönt att träna alla magmuskler på en gång...

• palcam_Girl81

kan säga att den funkar om du lyckas hitta rätt o hitta själva muskeln som ska tränas!! min sambo tyckte den var klockren men jag som har lite gömda muskler hade svårt att få rätt effekt på den!! Dessutom äter den batteri så se till att köpa hem många såna =)

• lisabis

Intressant, de där med musklerna...
    Vad är det för batteri? Är det vanliga som går att ladda upp?

• palcam_Girl81

näe inga uppladdningsbara det e armbandsurs batterier tyvärr och ska man trimma sig så tar det en stund varje dag så det räcker bara till ngn enstaka genomgående träning!!

• lisabis

Ok, nyttig information! Tack ska du ha! Kanske ska tänka om...det är ju inte så skoj att behöva köpa nya batterier hela tiden. Men har du lyckats få rätt effekt på den nu?

• palcam_Girl81

nja lite grann på visa muskelgrupper men dock inte alla!!! min sambo där emot han är lika lycklig varje gång så jag vill ändå säga att det kan hjälpa den som redan har väldigt synliga o definierade muskler att blir ännu synligare!!

Svar på tråden Funkar abtronic