• Totrab­rud
    Äldre 19 Mar 15:57
    926 visningar
    6 svar
    6
    926

    brud of Bergby

    Hej!
    Letar Efter brud of Bergby!
    Bor du i Bergby, i så fall bor vi nära varandra. Jag bor ju i totra. Är lite nyfiken bara...
    När ska du gifta dig?

  • Svar på tråden brud of Bergby
  • brud of Bergby
    Äldre 19 Mar 20:44
    #0

    Hej totra-brutta!
    Ja, vi känner redan till varandra. Har ju bott i totra ja med! Tänk att vi svek denna fantastiska pärla. tror att jag vet vem du e, våra barn känner varandra genom dagmammorna å min sambo köpte en bil av din sambo en gång... Lite ledtrådar..
    bröllopet e verkligen bara på planerings-stadiet å rätt så "hemligt", blir nog en liten cermoni bara för oss tror vi. eller.. ja, vi vet inte. Ska ha fest då jag fyller 30 nu i vår, kanske slår vi till då?! Ska ni ha fest i bystugan? Många gäster? Kram på dej!

  • Totrab­rud
    Äldre 20 Mar 10:00
    #0

    Hej!
    Då vet jag vem du är! trevlig!
    Vi gifter oss 1 juli, festen blir kanske i församlingshemmet...men det är inte riktigt klart, vi letar efter en annan lokal men utbudet är ju lite begtänsat! Vi blir ca 40 till middagen och ytterliggare några senare på kvällen.
    Just nu letar jag efter en fotograf, gärna någon som inte kostar allt för mycket och som bor nära! Inte så lätt vill jag lova.
    Vi hörs!
    Kram på dig med!!!

  • brud of Bergby
    Äldre 20 Mar 19:12
    #0

    Hallå igen!
    Kolla skolmatsalen i b-by, eller hembygdsgården, finns nån klubbstuga vid bandyplanen i hamr.fjärden å, men vet ingen storlek eller pris på den. Ja fotograf... Rekomenderar fotograf Marie Larsson, hon e kanon, men vet inte om hon e dyr. Vet förresten en kille fr våra hemtrakter å, men han arbetar inte som fotograf, men e riktigt duktig! Vet att du känner honom.. bodde åxå i totra förr, fråga går ju alltid. Kram igen då

  • Totrab­rud
    Äldre 21 Mar 06:55
    #0

    Hej igen!
    Hembygdsgården ska vi ta och kolla på och se hur det ser ut.

    Han som fotar bra och bodde i Totra, honom vill jag gärna fråga! Det vore toppen!
    Kramar!

  • Totrab­rud
    Äldre 22 Mar 15:31
    #0

    Hallå brud of bergby!
    Fotografen du skrev om, som jag också kännde, tror du att han skulle vilja ställa upp, den 1 juli?

    hur går det annars med Era planer? något bestämmt?
    Kram!

  • brud of Bergby
    Äldre 24 Mar 19:02
    #0

    Hej, kollade m den ev fotografen idag, han ville inte fota, han hade ingen bra kamera nu sa han, hade tappat sin i golvet i saomras å inte köpt nån ny. tråkigt! Funderar vidare om jag kan komma på nån... kram!

Svar på tråden brud of Bergby