Juni -06 brudar i Växjötrakten?
Skrev visst -05 i förra inlägget, -06 ska det ju vara!!
Jag bor 2 mil utanför Växjö och gifter mig den 3 juni -06.
Skrev visst -05 i förra inlägget, -06 ska det ju vara!!
Jag bor 2 mil utanför Växjö och gifter mig den 3 juni -06.
puff..
Amelia
Är inte någon Juni-brud men dock en Maj-brud från Växjö:)
Kul att se någon annan blivande brud från trakten.
Hur går det för dig i planeringen?
TooBe
Vi ska inte ha så stort bröllop, endast familjerna.
Så det mesta är under kontroll.
Hur går det för dig?
Eftersom vi ska gifta oss i Las Vegas så har vi allt bokat och klart gällande bröllop och resa.
Sedan ska vi ha en liten fest för dom närmaste bland släkt och vänner i juni och där är det lite med dukningen och cateringen som fortfarande ska ordnas.
Inbjudningarna är skickade och hemsidan klar så nu börjar det bli lite pirrigt :)
TooBe
Hej, jag undrar om jag inte var inne på din hemsida precis...
Jag håller mig till växjötrakten även om det är 5 mil för mig att åka dit.
Det finns ju inte så många städer här omkring.
Vi gifter oss 1/7 och jag känner att jag inte har så mycket mer att göra/planera längre. Eftersom M2B vill ha det större än vad jag själv eg önskar så har han lagt ut en hel del arbete.
Tillråga på allt så är vi ju hemliga - gästerna tror att vi bara ska fira våra födelsedagar. Det gör ju att jag inte kan prata med någon om vad vi gör.. :(
Så därför hänger jag här på BT (alltför mycket, säkert) bara för att få ventilera mig lite.
villa solglimt
Ja, det stämmer - det var min sida du var inne på:)www.marcus.annelie.dinstudio.se
Vad kul med hemligt bröllop - vi var inne på samma tanke först. Men min sambo kunde inte hålla sig från att berätta för sin bror dirket efter 12-slaget på nyårsafton och då var det lika bra att dom andra också fick veta det:)
Hej hej!
Gifter mig den 10 juni strax utanför Växjö så jag är gärna med här... Är uppväxt i Växjö men bor numer i Göteborg, känns ändå väldigt kul att gifta sig "hemmavid" tycker jag. Vi är dessvärre inte särskilt färdigaa med planeringen, har väldigt många bollar i luften och väldigt lite tid just nu, men hoppas det löser sig...