• Jeskos

mipaform i staffanstorp?

Hejsan!
    Undrar bara om ngn här känner till ett företag som heter Mipaform och ligger i Staffanstorp?
    Det är så här att jag i slutet på februari beställde skor och tiara via deras hemsida www.mipaform.se och betalade in summan för dessa på deras postgirokonto enligt de instruktioner som fanns på sidan. Jag fick dagen efter svar från Therese Pettersson som representerar företaget som meddelade att tiaran var slut och ställde frågan om jag endast ville ha skorna ellet om jsg var intesserad av en annan tiara istället för den jag beställde. Jag svarade då att jag endast ville beställa skorna. Det är nu 3 veckor sedan och jag har inget hört trots att jag mailat flera gånger och även ringt de nummer som finns på sidan. Bara telefonsvarare på den fasta telefonen och mobilnumret ringer bara utan att ngn svarar.
    Godtrogen som jag är så tror och hoppas jag ju inte att detta företag dragit mig vid näsan och blåst på mig pengarna men jag börjar ju fundera eftersom de aldrig svarar???
    Såg på hennes blogg att den ej var uppdaterad sedan den 26/2 då jag fick mitt enda svar via mail så jag funderar om hon kanske är bortrest eller om det rentav hänt ngt???

Tacksam om ngn vet ngt eller kan hjälpa mig.
    Kram // Jessica

• Svar på tråden mipaform i staffanstorp?
  • maria73

du behöver ej oroa dig. mipaform är ett seriöst företag. vet de haft problem med sin mail å tel svarar de aldrig på pgav arbetsbelastning. själv fick jag svar på ett mail för 2 dagar sedan så prova maila igen. de kanske ej fått dina mail. de hade ej fått ett par av mina.

• Karin69a

Håller helt med maria73 - prova maila igen, hon läser och svarar på kvällstid. (Jag var där idag och beställde min klänning!!!!! Jippie...)

Svar på tråden mipaform i staffanstorp?