Värmande vetekudde, var??
Var sjutton hittar man en vetekudde i stockholm/norrort? Vill så gärna ge en till min bästa vän som har problem med sin nacke, men har snart behov av en själv...till mina fötter efter att ha ränt runt och jagat kuddar.
Var sjutton hittar man en vetekudde i stockholm/norrort? Vill så gärna ge en till min bästa vän som har problem med sin nacke, men har snart behov av en själv...till mina fötter efter att ha ränt runt och jagat kuddar.
Har sett såna på Naturapoteket i Täby Centrum bl a.
Tack Gable, ska kolla där!
Fler tips?
Precis som Gable säger så brukar de finnas i hälsokostbutikerna.
Annars har jag sett på ICA Maxi i Solna (vet inte vart i Norrort du finns!)
Min sambo har köpt en liknande kudde med körsbärskärnor på en mässa i sthlm. Cherry Pack heter den. Superbra! Sök på internet så kommer du till deras hemsida där man kan beställa. Finns en förteckning över butiker som säljer dom också! Rekomenderas varmt :)
Jag är tydligen kass på att leta! Tur att ni är duktigare!
Tack allihop!
Hälsokost butiker
Designetorget har också.
Och Apoteket
Fick den från designtorget av min pojkvän. Bra eftersom vi inte har mikro då man kan värma den i ugnen!
Hm, designtorgets kostade en duktig slant när jag tittade där, men det var ett tag sedan (år sedan??). Apoteket har jag tittat på... Tittade även på hemsidan nu men hittar ingen kudde där.
På Åhlens har jag sett vetekuddar.
Jag har en med körsbärskänor i som jag fått av min mamma, den är från nån hälsokostbutik. Den är bra, kan ha i både ugnen, micron eller lägga på elementet.
Jag har en vetekudde oxå, men den med körsbärskärnor i håller värmen mycket bättre tycker jag.
Åh! Jag ÄR kasss på att leta! *suck*
Jag har inte sett dem på Åhlens heller, men ska cykla dit direkt efter jobbet idag och titta NOGA!
Tack återigen för alla tips! Jag är såå tacksam för all hjälp!
Jag gjorde en sökning på nätet. och fick upp flera ställen där man kan beställa ifrån. Kanske kunde vara nått om du inte vill springa runt i affärer och leta?
Jag har sytt själv ! Det är busenkelt ! Säg till om du vill veta hur !
Tack allihop! Igår köpte jag två vetekuddar!
Har för mig att Åhlens har.. Annars i de flesta naturapoteken!
Fick en av min M2b från body shop, men på naturapoteket har de en jättebra modell som man kan sätta fast runt tex midjan med karborreband!
Jag har oxå sytt själv (till barnen)... Med ris i stället för vete. Funkar jättebra!