• SofieFredrik

fel länk till vår sida :-(

Igår äntligen postade vi våra inbjudningskort. Jag har analyserat varje ord datum o tider till punkt o pricka. Vi har gjort i ordning vår sida här på bröllopstorget och kopierat in länken för att det absolut skulle bli rätt adress... Så visar det sig att det blev fel ändå Det är ingen som kommer in på länken. Det ska tydligen vara brollopstorget.se/brudpar/namn och inte .nu som vi skrivit. Hur kunde jag missa detta?! Har det ändrats? Har någon annan varit ute för samma sak? Finns det någon moderator som vet om adresserna har ändrats? Vad göra nu?

Egentligen är väl det här ett litet problem men det känns bara såååå tråkigt!!!

• Svar på tråden fel länk till vår sida :-(
  • Gable

Visst blir man förb...

Tyvärr har det har alltid varit .se i bröllopstorget adress. Vi skrev fel telefonnummer i vårt infoblad som vi skickade ut, så dom som försöker ringa det numret hamnar VÄLDIGT fel.

Vad gör man?! Eftersom vi har tryckt allt material hos ett tryckeri är det inte bara att göra om det och skicka ut nya...

• *BlushingBride*

Oj vad jobbigt! Vi ska skicka ut våra idag så jag ska verkligen dubbelkolla extra noga allt sånt där

Svar på tråden fel länk till vår sida :-(