• Maria_

Till dig som kallar dig för något med 2006???

Jag letar efter en inbjudan som visats här på forumet och jag har för mig att den som lade ut dessa bilder kallade sig för något med 2006 i namnet, men jag kom inte ihåg exakt.

Om det är någon som känner sig träffad eller vet vem som lagt ut bilder på inbjudningskort där korten har ett monogram och över det ett genomskinligt papper med texten på som är nitat fast i kortet, så snälla hör av er.

Jag är desperat efter att få bilderna på dessa kort.

Tack för hjälpen/Maria

• Svar på tråden Till dig som kallar dig för något med 2006???
  • Maria_

Hej Therese!
    Nej det var inte dem även om de också hade väldigt fina kort.

Tack ändå!

• Maria_

Hej wintersaga!
    Ja jag har kollat där men hittar inte. Jag blir så frustrerad. Man tänker att de ska finnas kvar och sen är de borta. Hade jag bara sparat bilden så hade det varit lugnt, lätt att vara efterklok.

Tack för er hjälp!

• JAS

Jag har för mig att den du letar efter har signaturen "Brud 2006" eller "sommar2006".

• helenekl

Jag vet en tjej som hette typ örebro060826....det var inte henne du menar?

• Maria_

Har fått tag på sommaren 2006 men det var inte hon heller. Brud 2006 vet jag inte. Har hon visat sina inbjudningar här tidigare? Hur får man tag på folk när man vet deras nickname här?

Tack för er hjälp!

• woman

Det finns en uppsalatjej med alias okt2006. Hon brukar lägga ut lite bilder på saker hon köpt och vill visa osv. Det kanske är hon? Henne hittar du i så fall på Uppsalabrudar 2006.

• Maria_

Hej sommaren 2006!
    Nej det är inte dem heller, men de liknar dem. Jag kanske drömt alltihop, det börjar kännas så

Ni är jättesnälla som engagerar er i mitt problem.

• JAS

sommar2006
    Vilka fina inbjudningar du gjort!!!

• Sommaren2006

JAS: Det är ej jag som har gjort dessa!!

Har endast länkat till dem

• JAS

sommaren2006: Jaha, jag trodde de var dina eftersom jag vet att du själv lagt ut dina inbjudningskort på den sidan, men tyvärr går det inte att se den längre. Det kan möjligtvis inte vara dina egna "inbjudningar" som Maria_ söker???

• Sommaren2006

JAS: Nej, jag har mailat henne bilder på mina kort och dem var det ej

• *BlushingBride*

Det här var ju roligt! Vi måste ju ta reda på vem denna mystiska "...2006" är!

• Storasystern

Kanske kan det vara Okt2006? Finns i så fall att få tag på i tråden som heter Oktober 2006 - vår tråd eller något liknande....

Svar på tråden Till dig som kallar dig för något med 2006???