Förstår att man inte vill gifta sig ett par veckor innan vigslen, tror att ni kommer att få det bra i Barkåkra, vilken är min favvo kyrka i stan. Har varit på både dop, konfirmationer och bröllop där och den är lätt mysigast! Hembygdsparken blir säkert super fint det också, känns ju viktigt att det är en mysig plats och jag är övertygad att man får den känslan på wärdshuset där.
Här det mest en fråga om pengar när det gäller fotograf, jag är nämligen ganska så snål när det gäller hur mycket penagr vi ska lägga på vårt bröllop, detta är kanske lite ovanligt med m2b vill faktiskt lägga mer än snåla jag : )Till frågan...när det gäller fotograf så har jag alltid varit förtjust i Landerberg och blivit fottad av honom ett antal gånger och alltid blivit super nöjd! Men då jag tyckte att han skulle vara för dyr så började jag titta och fråga mig omkring och blev väldigt impad av Mette så jag hade helst velat ha henne, men hon var så klart bokad på vår dag...så nu har jag bokat Carina hon som jobbade på guttsman innan och har sin butik i passagen, vi ska betala 4000 vilket ändå var ganska så överkomligt. Jag ska kanske tillägga att vi kommer att ha en bekant till mina föräldrar som är en super duktig amatörfotograf att fotografera vigsel samt festen efteråt, har även tänkt att han ska ta lite porträttfoto av oss så vi har lite att välja på efteråt, allt detta gör han gratis mot att han får mat på kvällen : )
Förresten var har ni börjat tänka på var ni ska tillbrinag bröllopsnatten? Jag har ingen aning om vart vi ska vara och behöver lite ideer, det enda jag kommit på hittentills är Clearencegården men vet inte om det är riktigt rätt, dessutom har jag aldrig varit där eller vet några priser.