• leppe

Fettreduktion med Cellulyse

Vad jag förstår finns det tre metoder på marknaden, Cellulyse via injektioner, Laser och Ultraljud alla tre metoderna eleiminerar fettceller. Har själv gjort tre behandlingar med Cellulyse och minskat mitt midjemått med 8 cm. Vet någon om det finns kliniker i Göteborgsregionen som utför denna behandling till min väninna?

• Svar på tråden Fettreduktion med Cellulyse
  • Blivande fru A.H

Va?? Är det sant? Finns det sådana metoder? Hur blir huden efter att fettcellerna försvunnit? Hur lång tid tar det att få bort 8 cm och är det dyrt?

Ursäkta alla frågor på en gång men jag blev riktigt nyfiken!

• leppe

Huden ingen skillnad efter tre behandlingar. För mig var totalkostnaden ca. 3200:-- vad jag förstått billigare än med laser och ultraljudbehandlingar. Man fick massor av "stick", bedövad med salva och mycket lite obehag.

• Blondis42

Jag har gjort cellulyse behandling en gång hittills och det syns lite resultat men dock fick jag rätt stora blåmärken, vilket iofs inte är och jämföra vad man får efter en fettsugning ;) Då ska jag lägga till att jag får extremt lätt och få blåmärken. Har bokat in en ny tid till den 3 maj och kan återkomma om hur det gått om ni vill.

• Blondis42

Leppe. Såg du resultat efter första gången och fick du några blåmärken? Jag gjrode min behandling på SLM kliniken i Sthlm.

• AnnaS23

Blondis42
    Vilket område har du behandlat? Är det långa väntetider? Mvh Anna

• Blondis42

Jag gjorde på höften och magen. Nja jag fick en återbesökstid men nu verkar det som att det är rätt fullt. Har dock fått en återbesökstid utan problem. Passa på så länge de har extraerbjudande på den här typen av behandling med.

• Pumpkin

Kan alla göra den här typen av behandling?

• AnnaS23

Någon som vet om de gör flera ställen samtidigt. Typ midjan och insidan knän tex? Bor i Gbg nämligen och vore ju bra om man kunde göra det samtidigt...

• Blondis42

Ja jag tror alla kan göra den här typen av behandling. Fick dock skriva under något papper att jag inte hade en del sjukdomar och så. Läs på deras hemsida www.slmkliniken.se/

• aircondition

Hittade inga ordinarie priser på Cellulyse behandlingar. Någon som vet vad det kostar att göra de här 8 behandlingarna?

• Blondis42

Jag betalade 1900 kr för en behandling och då fick jag behandling på magen och höfterna och även under ögonen (påsar). Nästkommande behandlingar kostar 2500 kr per gång av samma områden. Jag kommer dock att bara göra höfterna och magen framöver och tänkte gå tills det mesta av fettet försvunnit.

Svar på tråden Fettreduktion med Cellulyse