• Angel_87

En konstig fråga??...

jag får inte mitt ebay att funka och håller på att gå miste om min dröm tårt topp...jag undrar om någon kan bjuda på den och så sätter jag in pengar på erat konto i morgon....jag har full förståelse om ingen vill...vet inte själv om jag skulle gjort det...tack i alla fall...

om ni vill hjälpa till så säg till så ger jag er länken...

• Svar på tråden En konstig fråga??...
  • Blowjo

på vilket sätt funkar det inte?

För själv när jag skulle lägga bud, så kommer det ju upp sedan att man ska knappa in sitt kortnr....osv...har du provat att göra det? funkar det endå inte eller?

har avslutat mitt konto där, har inte vågat handlat där...bara för att jag inte visste om jag skulle hinna få hem det i tid....¨har du provat att starta ett nytt konto i tex din blivandes namn?

om det kanske fun kar.

• Angel_87

jag har inget kredit kort..så jag skaffade paypal som jag satte in pengar på...trots detta vill de att man ska trycka in sina nummer på sitt kreditkort...som jag inte har...

• Blowjo

nää...det är dumt det där, att man ska behöva knappa in endå...har ju inget sånt kort heller...men har ingen i din familjekrets ett visa kort...som din blivande eller nån av dina föräldrar?

• Angel_87

nää..dessvärre inte..men tack en då för dina tips..

• JagoMellivelli

litar ni på ebay från usa? jag är lite skeptisk men vill sååååååååå gärna köpa en klänning därifrån

• Angel_87

JagoMellivelli

har samma problem..jag har ett bankomatkort men är lite rädd för att det ska bli länsat därför skaffade jag paypal...men det funkar fortfarande inte..

• JagoMellivelli

Angel_87

asså jag är inte medlem än men och jag vet inte om jag ska bli eftersom jag är lite orolig för att man inte får varan eller nåt sånt.. vet inte om man kan lita på att köpa från ebay.. därför

• Angel_87

JagoMellivelli

när du klickar på ett föremål så ser du en länk där du kan läsa andra köpares åsikter...

• JagoMellivelli

okidoki..

men du skulle alltså köpa från ebay?

• Angel_87

JagoMellivelli

absolute beroende på vem som sålde vad man nu ska köpa...vem är det du vill köpa ifrån??

• Angel_87

JagoMellivelli
    lägg ett bud det handlar ändå bara om en 100 lapp....eller så..jag hade gjort det om jag var du....

• Sockerpinglan

Angel_87; Hur gick det, fick du din tårt topp? *nyfiken*
    Vad var det för tårttopp?

• Angel_87

Sockerpinglan
    näää snyft.....ska gå till banken idag...och försöka fixa någt e card eller vad det hette...så men inte behöver använda sina riktiga siffror..vem vet ebay är stort så jag kanske hittar den igen...och då ska jag vara redo...

• blivande fru J

Annars kan man ju öppna ett konto bara för sådana här transkationer och överföra bara den specifika summan till det kontot istället för att ha hela lönen där.

Svar på tråden En konstig fråga??...