• JanneHV71

Hur många killar är vi som är inne och läser och skriver här?

Halloj

Är lite nyfiken på hur många killar vi är som är inne här på Bröllopstorget och läser och skriver.

Tror jag sett ett killnamn till men man vet ju inte om det är en blivande brud som använder sin M2B's namn som signatur.

//Janne

• Svar på tråden Hur många killar är vi som är inne och läser och skriver här?
  • Freddans fröken

Min blivande (freddan) är inne och tjyvläser ibland, men såvitt jag vet har han inget eget nickname

• MrsNyberg2B

Min blivande är sällan här... Fast det kan ju bero på att det är så lång tid kvar (ungefär 2 år och tre månader och 12 dagar:) )
    Det är ju bra att det finns lite av varje..
    TS - när ska du slå till?

• danei

Jag är man. Trevligt att det är någon mer. Synd att det inte är fler. Det är lite för tydligt att det nästan bara är kvinnor här.

• JanneHV71

danei, jo jag har sett din signatur i några inlägg och anade nog att du oxå var man.

Ja, jag är nog lite förvånad att det inte är fler killar inne och skriver, det kunde nog behövas ibland.

Hemma hos oss är det så att W2B är inne och läser en hel massa men skriver inget.

//Janne

• Lindha

Min m2b är inne och läser ibland men skriver aldrig.

• roslagsbrud

Snälla killar, kan inte ni också starta trådar med relationsproblem, klädfunderingar och annat smått och gott? Skulle vara så uppfriskande med några tuppar i vår kära hönsgård!

• HasseP

Jag läser ofta men brukar inte skriva. Det är inte så lätt att vera vad man ska säga i de olika trådarna.

• Fru Cinderella

Men ni killar.. ni måste ju ha hur mycket egna funderingar som helst angående bröllop.

Själv hör jag bara andra tjejers åsikter hela tiden förutom min egen sambos.

Vore kul o höra era om ni vill dela med er. Vad vill ni prompt ha med på bröllopet eller inte osv?

• T. Roll

Tjena killar (o tjejer)!

Har hittills nöjt mig med att vara en "lurker" här på forumet men nu tog jag mig i kragen efter lite uppmuntran från min W2B (som också postar här i bland).

Jag o min sambo sedan många år gifter oss borgerligt i början av sommaren. Ett enkelt bröllop med de "närmast sörjande" närvarande ihop med våra närmaste vänner.

Har även noterat att det finns ett mycket trevligt debattforum på den här sidan. Eftersom vi killar kanske inte alltid har så lätt att prata "öga mot öga " med varandra, särskilt i relationsfrågor och frågor om sex o samlevnad, så tror jag att vi grabbar skulle kunna ha stort utbyte av det forumet! Ses vi där eller????

T. Roll

• danei

Med tanke på hur många kvinnor som postar i denhär tråden, tror jag att det kan bli svårt att prata men emellan på det här forumet.

Svar på tråden Hur många killar är vi som är inne och läser och skriver här?