• mrsF

    Bröllopsnatten....

    Hallå norrköpingstjejer!
    Det här är kanske fel plats att skriva om detta men det verkade vara lite mer aktivitet här och jag vet inte vilken rubrik jag ska vara på annars...ja ja vad jag undrar är:
    Var ska ni var på bröllopsnatten?!!! Tips och idér?!

  • Svar på tråden Bröllopsnatten....
  • Blivande Fru Johansson

    Vi har bokat ett rum på grand hotell. Kostar 1295kr för 2 så får man ett litet bröllopspaket:) Längtar tills den stora dagen!

  • mrsF

    Det låter ju jättebra!! Är det en speciell bröllopssvit då eller ett vanligt rum? När ska du gifta dig?

    Ni andra då, var ska ni vara?

  • partypinglan

    Hade tänkt Grand om vi skulle vara mitt i stan, men vi ska vara i utkanten abborreberg så jag tror vi sover där, med de som vill sova kvar o äter frukost med dem. Ganska enkelt, men hela vårt bröllop är ganska enkelt...

  • Vikbobrud

    Vi ska ha festen på Abborreberg, men tillbringar bröllopsnatten på Grand. Har bokat deras bröllopssvit (2095kr) med jacuzzi, vardagsrum med bio-surround, choklad o blommor etc. Bra pris och jättefint nyrenoverat rum med trendig inredning. Urläckert!

  • Blivande Fru Johansson

    Vi ska ha vår fest på Sörby herrgård o natten ska vi tillbringa på grand! Et vanligt dubbelrum som dom fixar till o gör det extra mysigt Får en liten flaska mousserande vin, choklad, m.m. Så har ja tänkt att höra vad det kostar ha hyra deras spa på morgonen:) Ska va mysigt o skönt den dagen..
    Vi gifter oss den 30/6-2007;)

  • Blivande Fru Johansson

    Nån som ver vad grand´s spa kostar? Vill hyra det dagen efter.. Vill ha en skön dag efter oxå! :)

  • Blivande Fru Johansson

    Nån som har vart på Grand´s spa?? Kostar det? Hur många får man va??

  • solrosblad

    Vi har bokat på Marmorbrukets B&B, kommer inte ihåg vad rummet heter, men det är typ svit iaf, utan bubbel Vi får ge 2000 för välkomstkorg, lättre förtäring och frukost på rummet.Det ser fint ut på bilderna iaf.

  • partypinglan

    Har varit på Grands spa flera gånger, finns en hemsida, (grand hotel, norrk, sök på spa/relax) Att bubbla vet jag inte om det kostar om man bor på hotellet, annars nån hundrig, har gjort måbra paket lyx, vet inte om det finns kvar längre, 2h innehållande bubbel m frukt o dricka, massage o ansiktsbehandling. det kostade då under 700 p.p. annars kan man ta bubble o mat, 275kr, då får man också dricka, ex två cider. Annars finns ju enskilda behandlingar,

Svar på tråden Bröllopsnatten....