• sahlen­a
    Äldre 27 Feb 09:29
    1162 visningar
    11 svar
    11
    1162

    uppsalabrudar 2007

    Hej!
    Tänkte det vore kul att veta hur många som planerar att gifta sig nästa år.
    Vi ska i alla fall göra det den 18:e augusti 07.

  • Svar på tråden uppsalabrudar 2007
  • brud#1
    Äldre 1 Mar 17:19
    #0

    Hej!
    Vi gifter oss i Danmarks kyrka på nyårsafton 2006/2007. Så egentligen gifter vi oss 2006, men en del av festen blir ju 2007!

  • MiaVin­terbru­d
    Äldre 9 Mar 10:16
    #0

    Vi kommer att gifta oss feb/mars -07. Vi bor i Uppsala men gifter oss i Norrland (med 99% säkerhet i Jukkasjärvis iskyrka)

  • vilsen brud
    Äldre 9 Mar 14:26
    #0

    Vi gifter oss i augusti 2007! Hur mkt ska man börja planera nu egentligen?????

  • sahlen­a
    Äldre 10 Mar 20:48
    #0

    vi har bokat lokal och övernattning till gäster. Fixat offert på catering och DJ. Och kollade lite på limmo i förrgår. Jag är nog sån som vill ha många bollar i luften. Och sen kan jag "bocka" av. Jag tror jag blir nog så hispig när vi närmar oss dagen D.Har ni börjat. Vilsen brud?

  • MiaVin­terbru­d
    Äldre 28 Mar 13:50
    #0

    Vinterbruden har blivit sommarbrud :) Vi gifter oss i juli -07 istället, men fortfarande i norrland.

    Hur går det för er?
    Var någon av er på bröllopsmässan i söndags?

    *försöker få lite fart på tråden*

  • sahlen­a
    Äldre 29 Mar 20:55
    #0

    Ja vi var dit.. men jag tyckte nog det var så där. Vi var på mässan som var i feb oxå. Och eftersom vi har lite på G så blev det inte så mycket nytt. Var du dit MiaVinterbrud?

  • MiaVin­terbru­d
    Äldre 31 Mar 14:15
    #0

    sahlena
    Japp, jag var där. Tyckte oxå att det var sådär...man borde nog gå på mässan i sthlm istället.

    Tänkte kolla på klänningar (lite tidigt men kul!) för att testa vilken modell som är bäst. Vet ni om butikerna i Uppsala tar betalt för att testa?

  • Toffla­n
    Äldre 31 Mar 14:26
    #0

    Jag var också på mässan och tyckte den var rent av kass. Tyckte nog att "Marge Simpson"-frisyren på hon som presenterade klänningar och sång var roligast Men smaken är som baken tackolov.

    Är man välkommen i den här tråden om man är från Enköping, eller måste man vimsa vidare?

  • MiaVin­terbru­d
    Äldre 2 Apr 08:51
    #0

    Tofflan:
    Du är galet välkommen :D Jag bor i Uppsala men gifter mig i Piteå...lite lömskt det oxå ;)
    När gifter ni er?

  • Toffla­n
    Äldre 3 Apr 11:52
    #0

    MiaVinterbrud:

    Tack!
    Om allt går som det ska så är kyrkan bokad den 16/6-07. Det blir i en kyrkorna som hör till den församling vi är med i. Jag är nyinflyttad så jag har typ noll koll här, så det kommer förmodligen bli en salig förvirring när planerandet sätter igång på allvar, jag som är förvirrad sen förut
    När gifter ni er? och hur kommer det sig att det blir uppe i Piteå?

  • MiaVin­terbru­d
    Äldre 3 Apr 17:10
    #0

    Tofflan:

    Både jag och min m2b kommer från Piteå. Vår plan är att flytta upp så snart han får jobb där uppe och då kom vi överens om att gifta oss där...även om det skulle dröja längre innan han får jobb.
    Jag ringde och skulle boka kyrkan för ett par veckor sedan...men där uppe får man inte boka förrän till hösten om man ska gifta sig sommaren -07...:(

Svar på tråden uppsalabrudar 2007