• Willow

Hjälp inför våg inköp!!

Hej!
    Jag hade tänkt att köpa en ny våg men jag vill ha en som håller och är BRA ingen 40krs våg från Ikea. Jag kan inte så mycket om vågar (äger inte ens en nu) så snälla hjälp mig Sen undrar jag om det är nån som har testat Viktklubb.se fungerar det?

• Svar på tråden Hjälp inför våg inköp!!
  • skogspinglan

jag köpte en våg HB Nordica digaitalvåg i julklapp till mig själv
    det konstiga med digitala vågar är att det kan skilja 1 kg "bara så där" ena gången man väger sig kan den visa nåt o 5 min senare kan den visa 1 kg mer.. vet inte riktigt vad jag ska tycka om det..

• skogspinglan

digitalvåg ska det vara.. slant på tangenten..;)

• Juni-flickan

Har också en OBH nordica digitalvåg. Jag brukar få ställa mig 3-4 gånger på den. Tror det beror på att jag flyttar den från platsen jag förvarar den på, ut på golvet. Tror jag läste nåt om att man inte bör flytta den för då kan den visa annorlunda.
    För övrigt är jag jättenöjd med den!! Och så är den snygg också :D

• Willow

Har kollat på OBH nordica vågar men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. Köper man en för 700kr vill man ju gärna att den funkar och håller länge. Vad gav ni för era vågar och om den visar olika ofta hur vet man då vad som är rätt?

• Carma

viktklubben har spec.erbjudande för medlemmar. så får du vågen på köpet om du tecknar VK.

• Ellte

Jag har lovat mig själv en Tanitavåg när jag hållit min nya vikt ett år! En "våg" som inte bara mäter kilon utan även fett-/muskel%, vätskebalans etc. För mig känns balansen mellan muskler & fett MINST lika viktig som kilona.

Just nu vet jag t.ex att trots att jag väger samma som för fyra-fem månader sedan har jag ökat fettprocenten och minskat muskelmassan då jag varit sjuk och inte tränat och jag är inte alls lika snygg ;) som jag var då jag tränade.

Tyvärr kostar de en del och det är därför jag väntar...

• jocelyn

Har du någon länk till den vågen? Skulle oxå gärna ha något liknande eftersom man ju vet att inte allt kan mätas i kilo.

Svar på tråden Hjälp inför våg inköp!!