Någon som känner till "Grottan" i Uppsala?
Har läst någonstans att Landstinget i Uppsala har en festlokal som heter Grottan och som man kan hyra som Landstingsanställd. Någon som vet något om den lokalen, har varit där, priser osv?
Har läst någonstans att Landstinget i Uppsala har en festlokal som heter Grottan och som man kan hyra som Landstingsanställd. Någon som vet något om den lokalen, har varit där, priser osv?
Har varit där på fest några gånger. Det är en mysig lokal, lite källarvalv. Men jag vet att jag bägge gångerna jag varit där har upplevt lokalen som väldigt trång men mysig. En gång var vi väldigt många gäster och den andra gången inte så många. Tyvärr vet jag inget om priser. Det bästa är nog att få be att få komma dit och titta på den, för trots att den är trång så är den mysig.
jamboochjag: tack för ditt svar! Då kanske det inte är läge att trycka in 80 pers då?
Jag vet varken pris eller hur många som rymms, men jag har varit där, och skulle jag gifta mig i Uppsala så skulle jag helt klart fundera över att ha festen där! Den är så mysig! Ring till landstingskansliet och fråga!
Tack för svaret Sandgren, jag ska kolla upp det!
puff?
Ingen som har kollat upp priset och vem som kan hyra lokalen grottan? Någon som har andra förslag på lokaler centralt i Uppsala.. ? Som man kan ta med egen mat och dryck
Man måste vara landstingsanställd för att få hyra Grottan. Det är min mamma och hon skulle kolla upp lite mer om lokalen. Lägger in mer info här när jag hört något!
okt2006: haha.. om man är landstingsanställd,va jobbar man med då? kanske känner någon hehehe..
som du skrev på en annan tråd, ja, vi råkar visst göra de (stöter på varann)
JagoMellivelli: Man är anställd av Landstinget, vanligast att man jobbar inom vården (på sjukhuset). Men Landstinget har också andra verksamheter, är dock inte säker på vilka. Mor min jobbar på akademiska sjukhhuset.